  • 1. Data: 2007-04-11 12:47:54
    Temat: akt notarialny czy nie
    Od: "Bartek" <n...@o...pl>

    mam zamiar kupic miejsce parkingowe od kogos kto ma akt wlasnosci, czy moge
    zakupic na podstawie umowy kupna sprzedazy, a kiedys w przyszlosci zalatwic
    akt wlasnosci czy trzeba u notariusza?

  • 2. Data: 2007-04-11 13:10:10
    Temat: Re: akt notarialny czy nie
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 11 Apr 2007 14:47:54 +0200, Bartek napisał(a):

    > mam zamiar kupic miejsce parkingowe od kogos kto ma akt wlasnosci, czy
    > moge zakupic na podstawie umowy kupna sprzedazy, a kiedys w przyszlosci
    > zalatwic akt wlasnosci czy trzeba u notariusza?

    A to jest prawo do korzystania z miejsca parkingowego czy własność "tego
    kawałka podłogi"?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2007-04-11 18:03:27
    Od: "Bartek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:evimni$eoe$1@inews.gazeta.pl...

    > A to jest prawo do korzystania z miejsca parkingowego czy własność "tego
    > kawałka podłogi"?

    Wlasnosc, ale chcialbym jakos odciagnac tego notariusza ze wzgledu na koszty

  • 4. Data: 2007-04-11 19:55:38
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

    > Wlasnosc, ale chcialbym jakos odciagnac tego notariusza ze wzgledu na
    > koszty

    Forma aktu notarialnego jest tutaj niezbedna.

    Pozdrawiam
    Deni

  • 5. Data: 2007-04-11 21:21:43
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Bartek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wlasnosc, ale chcialbym jakos odciagnac tego notariusza ze wzgledu na
    > koszty
    To jeszcze niestety Cię zmartwię, że aby notariusz mógł Ci to sprzedać w
    formie aktu
    notarialnego i wydzielić do nowej Kw, to musisz mieć wydzielone te Twoje
    miejsce parkingowe jako osobną działkę gruntu,
    bo nikt nie będzie tego w akcie opisywał w stylu "kwadrat ziemi o wymiarach
    400 x 200 cm, położony 25 cm od drzewa z gatunku kasztan i 100 cm od muru
    budynku". Inna możliwość, to wydzielenie tych miejsc parkingowych jako
    samodzielne "coś" (bo chyba nie lokale), ale wtedy też potrzebne są papierki
    z urzędu.