  • 1. Data: 2007-04-11 11:41:47
    Temat: Wyrok w Sądzie Grodzkim
    Od: c...@p...onet.pl

    Czy wyrok skazujacy w Sądzie Grodzkim powoduje, że skazany będzie miał
    status człowieka karanego?

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2007-04-11 12:32:08
    Temat: Re: Wyrok w Sądzie Grodzkim
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    c...@p...onet.pl napisał(a):
    > Czy wyrok skazujacy w Sądzie Grodzkim powoduje, że skazany będzie miał
    > status człowieka karanego?

    Byćmoże.

    Podaj szczegóły.

  • 3. Data: 2007-04-11 12:47:04
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał
    >Czy wyrok skazujacy w Sądzie Grodzkim powoduje, że skazany będzie miał
    status człowieka karanego?

    Za co wyrok, za wykroczenie? Jesli tak to nie będzie karany, z wyjątkiem
    skazanych na areszt.

  • 4. Data: 2007-04-11 14:26:20
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Za co wyrok, za wykroczenie? Jesli tak to nie będzie karany, z wyjątkiem
    > skazanych na areszt.

    Nie mieszaj. Fakt, ze ktos dostal za wykroczenie kare aresztu owszem
    powoduje, ze odpowiedni wpis znajdzie sie w KRK, ale to nie oznacza, ze
    "będzie karany" w znaczeniu kary za przestepstwo.
    Oczywiscie ja wolalbym miec w ogole czysta karte karna niz potem komus
    tlumaczyc o co chodzi :-)

    Cezar

  • 5. Data: 2007-04-11 15:27:11
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mieszaj. Fakt, ze ktos dostal za wykroczenie kare aresztu owszem
    > powoduje, ze odpowiedni wpis znajdzie sie w KRK, ale to nie oznacza, ze
    > "będzie karany" w znaczeniu kary za przestepstwo.

    Dodać należy, że statystycznie kara aresztu za wykroczenie stosowana jest
    tak rzadko, iż można przyjąć, że....nie istnieje ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 6. Data: 2007-04-11 20:29:36
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Dodać należy, że statystycznie kara aresztu za wykroczenie stosowana jest
    > tak rzadko, iż można przyjąć, że....nie istnieje ;))

    A szkoda :)
    Z jednej strony dla niektorych byloby to bardziej dotkliwe niz zaplacenie
    paru stowek (dla niektorych to jak splunac) - z drugiej zas czasem moznaby
    zaoszczedzic troszke na mandacie i pobyc te pare dni w nowym otoczeniu :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2007-04-12 09:57:42
    Od: c...@p...onet.pl

    > Za co wyrok, za wykroczenie? Jesli tak to nie będzie karany, z wyjątkiem
    > skazanych na areszt.

    Za uporczywe chalasowanie w nocy i w dzien.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2007-04-12 10:21:34
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał
    >Za uporczywe chalasowanie w nocy i w dzien.

    art.51 kw?? To wykroczenie, nie jesteś karany.