  • 1. Data: 2010-07-29 00:56:14
    Temat: prawdopodobnie NTG - ludobójstwo
    Od: |<ońrad <k...@g...com>

    witam

    To jest pytanie prawdopodobnie nie na tę grupę, ale nie wiem gdzie
    zapytać :)

    Od jakiegoś czasu interesuje się ludobójstwem w Rwandzie w 1994 roku.
    Jedną z "ciekawostek" jest fakt, że ONZ zabraniał nazywac owe wydarzenie
    ludobójstwem. Żołnierze sił pokojowych UNAMIR mieli zakaz używania tego
    słowa w raportach, członkowie ONZ łącznie z Kofi Ananem pytani przez
    dziennikarzy czy można to nazwać ludobójstwem odpowiadali, że nie
    (podczas gdy mieszkańcy sąsiedniej Tanzanii widzieli tysiące ciał
    płynących rzekami wypływającymi z Rwandy).

    Pytanie: skąd ten opór by nie nazwać tych zdarzeń ludobójstwem? Ktoś się
    tu zna na prawie międzynarodowym? Jakie są konsekwencje uznania przez ONZ
    czegoś za ludobójstwo?

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 2. Data: 2010-07-29 06:13:47
    Temat: Re: prawdopodobnie NTG - ludobójstwo
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-07-29 02:56, |<ońrad pisze:
    > Pytanie: skąd ten opór by nie nazwać tych zdarzeń ludobójstwem?

    Polityka. Dla czego ludobójstwem nie jest Katyń?

  • 3. Data: 2010-07-29 07:10:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-29 02:56, Użytkownik |<ońrad napisał:

    > Pytanie: skąd ten opór by nie nazwać tych zdarzeń ludobójstwem? Ktoś się
    > tu zna na prawie międzynarodowym? Jakie są konsekwencje uznania przez ONZ
    > czegoś za ludobójstwo?

    Maskowanie własnej niekompetencji i bezsilności.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-07-29 07:18:32
    Od: Al Kwasone <k...@p...onet.pl>

    PesTYcyD napisał(a):
    > Polityka. Dla czego ludobójstwem nie jest Katyń?

    Katyń jest oczywiście ludobójstwem. Nie należy brać słów Niesiołowskiego
    i spółki za wykładnię prawa.
    AK

  • 5. Data: 2010-07-29 10:59:46
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-29 02:56:14 +0200, |<ońrad <k...@g...com> said:

    > witam
    >
    > To jest pytanie prawdopodobnie nie na tę grupę

    Tak.

    > Pytanie: skąd ten opór by nie nazwać tych zdarzeń ludobójstwem?

    Bo kłamstwo jest przypisane do polityki.
    A ty o politykę pytasz.

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2010-07-29 14:18:38
    Od: wilku <w...@g...pl>

    > Pytanie: skąd ten opór by nie nazwać tych zdarzeń ludobójstwem? Ktoś się
    > tu zna na prawie międzynarodowym? Jakie są konsekwencje uznania przez ONZ
    > czegoś za ludobójstwo?

    Wg Europejskiej Konwencji Praw Człowieka zbrodnia ludobójstwa nie ulega
    przedawnieniu. To chyba jest też w Karcie Narodów Zjednoczonych.

  • 7. Data: 2010-07-29 14:24:44
    Od: "Pa.pa5merf" <c...@o...pl>

    Órzytkownik "Al Kwasone" napisał:

    > Katyń jest oczywiście ludobójstwem. Nie należy brać słów Niesiołowskiego i
    > spółki za wykładnię prawa.

    zarówno katyń jak i ludobójstwo w Rwandzie jest ludobujstwem, ale nie są za
    takei uznane, bo gdyby były to trzeba by było sądzić ruskuf i komuchuf tak
    samo jak niemcuf i ssmanuf, dodatkowo można by dochodzić odszkodowań, a tak
    takim prawnym kruczkiem wyeliminowano niepożądane (dla ruskich, angoli i
    usa, czyli tych co za tym faktycznie stoją) skutki:O)

    p.s. do konrada: jeśli jusz się tym ludobujstfem interesujesz to może
    zainteresuj się w jaki sposób do niego doszło, kto jes zainspirował i
    wywołał, wtedy zobaczysz że te same siły kture sprawują zwierzchnictwo nad
    ONZ, tak wiec dalej możesz sie zastanowić co w tej rwandzie robiło ONZ, bo
    napewno nikomu nie pomagało, oni robili dokładnie to samo co robią obecnie
    najemnicy USA na Haiti, czyli napewno nikomu nie pomagają, a jedynie
    przej,uja władzę i kontrolę nad krajem, to samo jest w rwandzie:O(

  • 8. Data: 2010-07-29 22:18:15
    Od: |<ońrad <k...@g...com>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 16:24:44 +0200, Pa.pa5merf napisał(a):
    > p.s. do konrada: jeśli jusz się tym ludobujstfem interesujesz to może
    > zainteresuj się w jaki sposób do niego doszło, kto jes zainspirował

    spoko, spoko, nie musisz tlumaczyc. interesuje sie od dawna i wiem z
    tajnych dokumentow, ze to wszystko przez ten rząd swiatowy

  • 9. Data: 2010-07-31 11:46:08
    Od: "P.apaS.merf" <b...@c...eu>

    Órzytkownik "|<ońrad" napisał:

    > spoko, spoko, nie musisz tlumaczyc. interesuje sie od dawna i wiem z
    > tajnych dokumentow, ze to wszystko przez ten rząd swiatowy

    więc jusz wiesz dlaczego ONZ zabrania nazywać tego ludobujstfem?:O)