  • 1. Data: 2010-07-28 22:03:56
    Temat: Pytanie o e-sąd
    Od: Stefan <s...@w...pl>

    Witam.
    Próbuję napisać pozew o zapłatę za FV wystawioną przez naszą spółkę
    cywilną.

    Mam założone konto - profil podstawowy
    Dodaję pierwszego powoda, siebie
    - rodzaj osoby - osoba fizyczna prowadząca dział. gosp.
    - Sposób wniesienia pozwu - i tu nie wiem co wybrać: "wielu powodów składa
    jeden pozew" czy "powód udzielił pełnomocnictwa osobie składającej pozew"
    czy też może "pozew składa pozew w swoim imieniu"

    Jak wpisać przy dodawaniu kolejnego powoda - współnika.

    pozdrawiam

    siarka

  • 2. Data: 2010-07-29 22:20:17
    Temat: Re: Pytanie o e-sąd
    Od: Stefan <s...@w...pl>

    A może gdzieś w necie są manuale do EPU?