    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 29 Mar 2020 07:56:02 -0700 (PDT)
    <5e7c818f$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e7c8895$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e7ccce4$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e7cd2ff$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e7cd60c$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e7cd9aa$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <1e3o0hue1hi45$.9ljqypq7nxld.dlg@40tude.net>
    <5e7dde6d$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e7e346d$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e7e3a35$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e7e3d49$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@g...com>
    Subject: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    From: g...@g...com

    użytkownik Kris napisał:

    > Nie mam pojęcia.
    > Na dzisiaj wszystkim brakuje
    > Jest kraj w którym rządzący przewidzieli co trzeba i zabezpieczyli stosowną ilość
    masek, rękawiczek,środków do dezynfekcji i respiratorów?
    > Co tam kraj, biznes nie przewidział.
    > Skoro biznes nie dał rady to i politykom się nie dziwię.
    > Przciez jeszcze dwa miechy temu maseczek,rękawiczek itp nie brakowało. Więc każdy
    milon zainwestowany wtedy w zakup powyższego (a ponoć jakieś trzyliterowe agencje
    ostrzegały już wtedy) dzisiaj by z 5 mln zysku dał.

    > Ps
    > Gdzieś tam w innym wątku pisałeś ze respirator kosztuje 25tysi.
    > Wczoraj czytałem że 70 tysi
    > Ale przyznam że nie weryfikowałem.

    Wysoka cena = duża prowizja dla wszystkich, dla urzędników również:)
    Ileż to certyfikatów różnistych trza zdobyć, ileż to pozwoleń
    w każdym państwie:)

    To jest zwykły gówniany zasilacz:
    https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71p
    JnO5cmPL._SX466_.jpg

    Widzisz ile tam różnistych znaczków? To są różne takie ośrodki
    w różnych państwach które wydają te certyfikaty:)

    Teraz sobie wyobraź ile papierów trza zdobyć aby sprzedać nie jakiś
    gówniany zasilacz do laptopa tylko urządzenie medyczne.
    Teraz wiesz skąd cena 70 tysi za respirator?