eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › prawa konsumenta i telefonia komórkowa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 11. Data: 2009-06-19 13:12:33
    Temat: Re: prawa konsumenta i telefonia komórkowa
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    pj <p...@g...com> wrote:
    > [...] Jednak od czasu gdy pojawiła się możliwość przenoszenia
    > numeru pomiędzy sieciami osoba wybierająca numer nie ma pewności, do
    > jakiej sieci dzwoni. Tym samym nie wie, ile będzie ją kosztować
    > rozmowa. Dowie się o tym dopiero po rozmowie (prepaid) lub po
    > otrzymaniu faktury (abonament).


    To ze nie jest to oczywiste nie znaczy ze takiej informacji nie
    mozna odnalezc, np. korzystajac z http://is.eranet.pl/updir/era.cgi
    Wczesniej tez osoba nie wiedziala do jakiej sieci dzwoni - chyba
    ze znala alokacje numerow do roznych sieci.


    --
    Kaziu

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1