  • 1. Data: 2009-06-18 13:32:44
    Temat: odpady komunalne
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Zastanawiam sie czy resztki poremontowe gospodarstwa domowego nadaja sie do
    wyrzucenia do standardowego kubla na smieci.

    Czy p[rzedsiebiorstwo oczyszczania ma obowiazek je zabrac ?

    Przedsiebiorstwo oczyszczania odpowiada, ze zabiera tylko odpady komunalne a
    zgodnie z definicja z ustawy to wszystkie odpady z wylaczeniem konkretnych
    przypadkow wiec smieci remontowe sie do nich zaliczaja.

    Czy mam racje ? Czy moze zgodnie z propozycja przedsiebiorstwa oczyszczania
    powinienem doplacic za ich wywoz ?

    Mam kontener 1100 litrow a tych odpadow jest moze ze 100kg max.

    Icek