  • 1. Data: 2011-08-07 15:54:49
    Temat: prawa do dzieła
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    czy Ktoś się orientuje, jak legalnie przejąć prawa do dzieła?

  • 2. Data: 2011-08-07 15:55:23
    Temat: Re: prawa do dzieła
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    chodzi o przypadek gdy Ktoś pisze mi coś z zamiarem umieszczenia tego na www
    (oczywiście taka jest umowa).

  • 3. Data: 2011-08-07 16:28:21
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j1mcg7$k84$1@news.onet.pl...
    > czy Ktoś się orientuje, jak legalnie przejąć prawa do dzieła?

    Sporządzić umowę przekazania/nabycia autorskich praw majątkowych. Tzn. to
    jest za zgodą obu stron. Bo nie wiem co miałeś na myśli pisząc "przejąć" ;).
    Jednostronnie się nie da.

    Pzdr.
    M.

  • 4. Data: 2011-08-07 16:35:53
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > jest za zgodą obu stron. Bo nie wiem co miałeś na myśli pisząc "przejąć"
    > ;). Jednostronnie się nie da.

    no tak, obustronnie, a skąd zassać jakąś przykładową umowę? to znaczy jak
    ona się fachowo nazywa to może sam znajdę...

  • 5. Data: 2011-08-07 16:38:58
    Od: Michał <m...@a...net.pl>

    On 08/07/2011 06:35 PM, identifikator: 20110701 wrote:

    > no tak, obustronnie, a skąd zassać jakąś przykładową umowę? to znaczy
    > jak ona się fachowo nazywa to może sam znajdę...

    Hmmm.

    A próbowałeś poszukać w tym, no, Internecie ?

    M.

  • 6. Data: 2011-08-07 16:40:33
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > A próbowałeś poszukać w tym, no, Internecie ?

    tak szukałem...

  • 7. Data: 2011-08-07 16:42:57
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j1met7$uni$1@news.onet.pl...
    > no tak, obustronnie, a skąd zassać jakąś przykładową umowę? to znaczy jak
    > ona się fachowo nazywa to może sam znajdę...

    Nie polecam korzystać z gotowców w tym przypadku. Jest sporo indywidualnych
    cech, których brak wyszczególnienia w umowie może spowodować nieskuteczność
    przeniesienia praw.

    Pzdr.
    M.

  • 8. Data: 2011-08-07 17:03:12
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    a można coś więcej?

  • 9. Data: 2011-08-07 17:05:22
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j1mgge$5l5$1@news.onet.pl...
    >a można coś więcej?

    Na ile się znam na tyle mogę pomóc. Nie chcę wchodzić w szczegóły bo nie
    jestem na przykład Olgierdem ;). Polecam poczytać ustawę o prawie autorskim
    i samemu kombinować jeśli sie jest w stanie ją zrozumieć lub zwrócić się do
    prawnika celem przygotowania umowy.

    Pzdr.
    M.

  • 10. Data: 2011-08-08 08:23:49
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    identifikator: 20110701 wrote:

    > a można coś więcej?

    Za dużo do pisania.
    Idź do pierwszej lepszej kancelarii, przygotują Ci umowę za 100-200 pln.

    --
    Pozdro
    Massai