  • 1. Data: 2011-08-07 12:26:15
    Temat: Pojecie "zagospodarowanie terenu"
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Powiedzcie mi co oznacza wystepujacy w Prawie budowlanym termin
    "zagospodarowanie terenu"
    Czy pod tym pojeciem zmiany zagospodarowania terenu wlicza sie zmianę
    polegajaca na przesunieciu kabla zakopanego w ziemi?

  • 2. Data: 2011-08-07 13:31:19
    Temat: Re: Pojecie "zagospodarowanie terenu"
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-08-07 14:26, slawek7 pisze:
> [...]
    > Czy pod tym pojeciem zmiany zagospodarowania terenu wlicza sie zmianę
    > polegajaca na przesunieciu kabla zakopanego w ziemi?

    Nie jest to zagospodarowanie terenu, chyba że będzie się to wiązało ze
    zmianami "zewnętrznymi".