  • 1. Data: 2011-08-06 18:34:31
    Temat: Czy dostaję się 2 wysługi lat pracując na 2 etatach państwowych ?
    Od: "KrisB" <...@...pl>

    Jak w temacie, czy pracując jednocześnie na 2 etatach w 2 różnych instytucjach
    państwowych (podstawowy+dodatkowy) dostaje się od
    obydwu wysługę lat (i może też 13-stkę i wczasy pod gruszą), czy tylko w podstawowym
    miejscu pracy ?
    Krzyś

  • 2. Data: 2011-08-08 09:34:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 6 Aug 2011, KrisB wrote:

> [...]
    > instytucjach państwowych (podstawowy+dodatkowy) dostaje się od
    > obydwu wysługę lat (i może też 13-stkę i wczasy pod gruszą), czy tylko w

    A regulaminy wynagradzania co postanawiają?
    Bo taka właśnie jest kolejność - zacząć trzeba sprawdzanie "od dołu",
    i dopiero jeśli coś wskazuje że mogłoby być "nie tak", szukać po aktach
    prawnych czy któryś zapis regulanimu nie jest sprzeczny z ustawą.
    Jeszcze ustawy nie regulują w 100% tego co jest w *umowach*, mam
    nadzieję że to nie dziwne ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2011-08-08 12:27:58
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > instytucjach państwowych (podstawowy+dodatkowy) dostaje się od
    > obydwu wysługę lat (i może też 13-stkę i wczasy pod gruszą), czy tylko w

    Jak robilem w dwoch szkolach to 13 na pewno dostawalem.

    Dysiek

  • 4. Data: 2011-08-08 18:48:02
    Od: "KrisB" <...@...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    państwowych (podstawowy+dodatkowy) dostaje się od

    > Jak robilem w dwoch szkolach to 13 na pewno dostawalem.
    >
    > Dysiek

    No chodzi mi ogólnie właśnie o 2 etaty w szkołach państwowych.

  • 5. Data: 2011-08-08 19:57:14
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > No chodzi mi ogólnie właśnie o 2 etaty w szkołach państwowych.

    Robilem tak tyllko jeden rok i z tego co pamietam 13 byla, ale reszte
    dodatkow cieli.

    Dysiek