  • 1. Data: 2007-05-06 16:47:28
    Temat: prawa czlonka spoldzielni a wymiana kaloryferow
    Od: kolin82 <kolin82___________%%%%%_@o2.pl>

    Witajcie,

    Chcialem sie poradzic, czy ktos z Was mial moze podobny problem.

    Mianowicie jak mozna wymusic albo wskazac np. jakis art z ustawy (czy
    wogole jest taka mozliwosc), ze chce wymienic kaloryfery (o tes samej
    wydajnosci) ale na inne niz zeliwne. Spoldzielnia stwierdzila ze moge
    ale tylko na zeliwne - da sie to jakos ominac??

    Bede wdzieczny za wszelkie info

    Pozdrawiam
    Mikolaj

  • 2. Data: 2007-05-06 18:35:05
    Od: "Janina WALLA" <w...@w...pl>

    > ale tylko na zeliwne - da sie to jakos ominac??

    Tak. Prawo unii zabrania istalowania żeliwnych.

    jkolina

  • 3. Data: 2007-05-06 19:36:48
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Spoldzielnia stwierdzila ze moge ale tylko na zeliwne - da sie to jakos
    > ominac??

    A te kaloryfery to czyje są? Spółdzielni czy Twoje?

    +inż.leva+

  • 4. Data: 2007-05-06 19:44:42
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Janina WALLA" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak. Prawo unii zabrania istalowania żeliwnych.
    >
    > jkolina
    ??? jaka podstawa prawna ??- jakby zabraniali to by chyba nie mozna bylo
    kupic a w kazdym praktycznie sklepie mozna kupic

  • 5. Data: 2007-05-06 19:53:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Janina WALLA napisał(a):

    > Tak. Prawo unii zabrania istalowania żeliwnych.

    ROTFL

  • 6. Data: 2007-05-06 20:52:44
    Od: "Janina WALLA" <w...@w...pl>

    > ??? jaka podstawa prawna ??- jakby zabraniali to by chyba nie mozna bylo
    > kupic a w kazdym praktycznie sklepie mozna kupic

    Jest w załczniku wyszegołnione do
    http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/site/en/oj/2003/
    l_001/l_00120030104en00650071.pdf

  • 7. Data: 2007-05-06 20:53:53
    Od: kolin82 <kolin82___________%%%%%_@o2.pl>

    napisalem pismo do spoldzielni ze chce wymienic, a oni odpisali (nie
    piszac na jakiej podstawie) ze zezwalaja na wymiane ale tylko na zeliwne.

    A co do prawa Unii to masz moze jakies wytyczne - ustawa lub cos w tym
    stylu?

    POzdrawiam
    Mikolaj

    P.S.

    dzieki za opinie

  • 8. Data: 2007-05-06 21:20:57
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sun, 6 May 2007 20:35:05 +0200, "Janina WALLA"
    <w...@w...pl> wrote:

    > Prawo unii zabrania istalowania żeliwnych.

    widze ze wszedzie podpierasz sie prawem unijnym.
    tyle ze nas obowiazuje prawo polskie a nie unijne - to ze prawo
    polskie na skutek podpisanego traktatu powinno byc zgodne z unijnym to
    druga sprawa, szczegolnie ze mamy okresy przejsciowe na wdrozenie
    roznych rzeczy.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 9. Data: 2007-05-07 01:32:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Janina WALLA napisał(a):

    > Jest w załczniku wyszegołnione do
    > http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/site/en/oj/2003/
    l_001/l_00120030104en00650071.pdf

    Mówisz? A w którym konkretnie miejscu tego pisemka?

    Bo jakoś nie mogę znaleźć w nim zakazu instalowania żeliwnych radiatorów...

  • 10. Data: 2007-05-07 02:21:10
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Cyb napisał(a):
    > widze ze wszedzie podpierasz sie prawem unijnym.
    > tyle ze nas obowiazuje prawo polskie a nie unijne

    prawo unijne ma różny charakter

    KG