  • 1. Data: 2007-05-06 13:56:24
    Temat: Jazda po plazy - jak to jest
    Od: "Tomek" <t...@c...pl>

    Witam,
    Nie wiem gdzie z tematem zawitac dlatego pisze tu, mysle ze bedziecie
    wiedzieli ...
    Kupilem quada - jest to pojazd zarejestrowany na dwie osoby, do poruszania
    sie po drogach tylko dla posiadaczy prawa jazdy kat B
    Quady budowane sa z mysla o jezdzie po lasach, malych bagnach, gorach,
    gorkach plytkich wodach i plazach.
    Tu mam pytanie
    Czy wolno jezdzic po polazy nad morzem lub nad jeziorem
    Logiczne jest, ze nie miedzy kocami opalajacych sie ludzi (po wydmach tez
    nie) ale np wieczorekiem lub w miejscach gdzie nie ma ludzi to wspaniala
    sprawa pedzic po brzegu
    To dla mnie bardzo wazne, gdyz po co mi quad skoro zgodnie z prawem mozna
    jezdzic tylko po drogach, do tego kupuje sie samochod
    Prosze o pomoc gdzie skierowac sie z pytaniem aby miec pewnosc co wolno a co
    nie
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2007-05-06 14:17:08
    Temat: Re: Jazda po plazy - jak to jest
    Od: "Janina WALLA" <w...@w...pl>

    > Prosze o pomoc gdzie skierowac sie z pytaniem aby miec pewnosc co wolno a
    > co nie
    > Pozdrowienia

    Zgdonie z ustawą 150 m od linii brzegowej zabronione jest.

    jkolina

  • 3. Data: 2007-05-06 19:01:17
    Od: "Ela" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > jezdzic tylko po drogach, do tego kupuje sie samochod
    > Prosze o pomoc gdzie skierowac sie z pytaniem aby miec pewnosc co wolno a

    Polecam lekturę
    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/news.phtml?id_ne
    ws=22774
    R.