  • 1. Data: 2003-03-13 16:50:00
    Temat: prawa autorskie
    Od: "darek" <p...@i...pl>

    witam
    chce na swojej stronie internetowej zamiescic tekst innego autora pochodzacy
    z innej strony internetowej
    na koncu bedzie informacja cos w stylu: Autorem tekstu jest.... Orginal
    znajduje sie na stronie www....pl
    czy złame prawa autorskie czy wszystko bedzie ok???

  • 2. Data: 2003-03-13 17:23:38
    Temat: Re: prawa autorskie
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik "darek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > znajduje sie na stronie www....pl
    > czy złame prawa autorskie czy wszystko bedzie ok???

    a nie lepiej poczytać samemu

    http://www.prawnik.net.pl/
    http://www.vagla.pl/skrypts/prosta_informacja.htm

    IGNORANTIA IURIS NOCET nieznajomość prawa szkodzi więc lepiej się
    dokształcić

    Stan_Z

  • 3. Data: 2003-03-13 20:00:07
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Stan_Z" <s...@g...pl> pisze w news:b4qerg$4ok$1@news.supermedia.pl:

    > a nie lepiej poczytać samemu

    dobrze jeszcze zapytac sie autora o zgode

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 4. Data: 2003-03-13 21:30:05
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dobrze jeszcze zapytac sie autora o zgode
    >
    > --
    > huski

    kurcze to na czytanie stron www musze mieć zgodę autora? Czego to ludzie nie
    wymyślą gdy chodzi o forsę. :-)))))

    Stan_Z

  • 5. Data: 2003-03-14 11:01:28
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Stan_Z" <s...@g...pl> pisze w news:b4qt9e$66q$1@news.supermedia.pl:

    > kurcze to na czytanie stron www musze mieć zgodę autora? Czego to
    > ludzie nie wymyślą gdy chodzi o forsę. :-)))))

    znaczy sie mi chodzilo o to ze jak chcesz umiescic na swojej stronie teksty
    autorstwa kogos innego to dobrze jest zapytac sie autora czy nie ma nic
    przeciwko

    --
    huski
    h...@i...pl