  • 1. Data: 2003-07-28 13:51:45
    Temat: praktyki studenckie
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    Witam

    Chce pomóc znajomemu studentowi w zdobyciu praktyki studenckiej. Można czymś
    przekonać pracodawce
    (poza posiadaniem darmowej siły roboczej), że jest to dla niego opłacalne?
    Są jakies złe strony tego dla pracodawcy?

    mer

  • 2. Data: 2003-07-28 14:55:27
    Temat: Re: praktyki studenckie
    Od: "newbie" <N...@p...fm>

    Użytkownik "mer" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (poza posiadaniem darmowej siły roboczej), że jest to dla niego opłacalne?
    > Są jakies złe strony tego dla pracodawcy?

    Mozna placic za praktyki...
    Jesli znasz sie na danej rzeczy to mozesz powiedziec pracodawcy ze bedziesz
    za darmo robil to za co innym pracownikom sie placi.
    Dla pracodawcy trzymanie stazystow nic nie umiejacych (nie robiacych tego co
    reszta pracownikow) jest tylko problemem. Przeciez ktos musi cie pilnowac,
    mowic co masz robic itp. To jest dodatkowy problem.
    Sam jestem od niedawna na praktykach w jednej firmie ale wzieli mnie bo
    potrafie wiecej od nich. Chca wejsc z nowa oferta na rynek i ja im bardzo
    pomagam. Moze kiedys zaczna placic....