    From: "newbie" <N...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Re: praktyki studenckie
    Date: Mon, 28 Jul 2003 16:55:27 +0200

    Użytkownik "mer" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bg39ni$cg4$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Chce pomóc znajomemu studentowi w zdobyciu praktyki studenckiej. Można
    czymś przekonać pracodawce
    > (poza posiadaniem darmowej siły roboczej), że jest to dla niego opłacalne?
    > Są jakies złe strony tego dla pracodawcy?
    >
    > mer

    Mozna placic za praktyki...
    Jesli znasz sie na danej rzeczy to mozesz powiedziec pracodawcy ze bedziesz
    za darmo robil to za co innym pracownikom sie placi.
    Dla pracodawcy trzymanie stazystow nic nie umiejacych (nie robiacych tego co
    reszta pracownikow) jest tylko problemem. Przeciez ktos musi cie pilnowac,
    mowic co masz robic itp. To jest dodatkowy problem.
    Sam jestem od niedawna na praktykach w jednej firmie ale wzieli mnie bo
    potrafie wiecej od nich. Chca wejsc z nowa oferta na rynek i ja im bardzo
    pomagam. Moze kiedys zaczna placic....