  • 11. Data: 2005-03-20 14:25:30
    Temat: Re: prada na Policji
    Od: "Robert K." <i...@w...pl>

    news:d1jnd6$3eh$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:d1jk9g$2ig$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wiesz, ale trudno oczekiwać, by pod telefonami alarmowymi siedzieli
    > wybitni prawnicy. A want nie wiemy, o co gość pytał.

    Wiesz, ja nie oczekuje porady adwokata pod 997, ale jesli np. jest osoba,
    ktora jest zastraszana, sa pogrozki, tym samym osoba ta boi sie zglosic
    oficjalnie fakt na Policje - moze inaczej, nie boi sie ale chce wiedziec czy
    pozostanie anonimowa, jaka bedzie miala ochrone, co moga zrobic osobie ktora
    ma byc ewentualnie pozwana... to powiedz mi gdzie sie tego dowiedziec jak
    nie na Policji??? A moze umowic sie w Kancelarii Prawniczej i wywalic 500 zl
    za kilka prostych i podstawowych pytan, ktore powinny byc dla obywateli
    ogolnodostepne ?

    ---
    Robert K.

  • 12. Data: 2005-03-20 14:27:03
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jan Werbiński wrote:

    > Polecam przyjrzeć się pracy policjantów np w Nowym Jorku, najlepiej na
    > żywo. Tam policja _służy_ obywatelom. Tutaj, w chorym kraju obywatele
    > krytykują tych, którzy oczekują od policji aby im służyła. Idźcie się
    > leczyć.

    To nie chodzi o policjantów, tylko ogólnie o inny charakter ludzi, a czy
    to policjant, czy nie nie ma to najmniejszego znaczenia.

  • 13. Data: 2005-03-20 14:35:09
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Jan Werbiński wrote:

> [...]
    > na żywo. Tam policja _służy_ obywatelom. Tutaj, w chorym kraju
    > obywatele krytykują tych, którzy oczekują od policji aby im służyła.

    Szanowny panie, tu nie Ameryka... Bylo zostac w NY.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 14. Data: 2005-03-20 14:51:12
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert K. wrote:

> [...]
    > za kilka prostych i podstawowych pytan, ktore powinny byc dla obywateli

    policja nie jest od udzielania porad, tylko od interwencji.
    Sa inne telefony, ktore są do tego celu.
    A prawnik nie 500 tylko 100.
    Nie rób z siebie sierotki.
    Opdowiedzi są ogólnodostępne, trzeba je sobie tylko umieć znaleźć.

  • 15. Data: 2005-03-20 15:27:57
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    wiadomości news:d1k186$8cc$2@inews.gazeta.pl

    > To nie chodzi o policjantów, tylko ogólnie o inny charakter ludzi, a
    > czy to policjant, czy nie nie ma to najmniejszego znaczenia.

    Policjant jest by _służyć_ społeczeństwu.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/
    zatrudnię hakera do grządek

  • 16. Data: 2005-03-20 16:16:16
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    wiadomości news:d1k62t$jv8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Policjant jest by _służyć_ społeczeństwu.

    Znalazles jakas ksiazke z lat 60 moze?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 17. Data: 2005-03-20 16:47:47
    Od: "Robert K." <i...@w...pl>

    > Sa inne telefony, ktore są do tego celu.
    jakie na przyklad?

    > Nie rób z siebie sierotki.
    Oczywiscie, Ty bys zaladowal proce i sam sie rozprawil z kim trzeba ;p

    > Opdowiedzi są ogólnodostępne, trzeba je sobie tylko umieć znaleźć.
    Oświeć wiec bladzacych w ciemnnosci ....

    ---
    Robert K.

  • 18. Data: 2005-03-20 17:56:52
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:d1k62t$jv8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Znalazles jakas ksiazke z lat 60 moze?

    Nie pomyślałeś, że po prostu mam szerszy horyzont, większą więdzę ogólną i
    obycie w świecie?
    :-)

    Pytanko.
    Co zrobił nowojorski policjant pilnujący blokady dróg z powodu parady, kiedy
    pewna pani go opieprzyła używając miedzy innymi określeń "głupi, idiota,
    nadajesz się do 4#%^^#, #$@^$"?

    Co zrobiłby polski policjant na jego miejscu?

  • 19. Data: 2005-03-20 18:05:22
    Od: "Anducha" <a...@t...gazeta.pl>

    Oczywiście - jak jesteś stary i zniedołęzniały i go poprosisz to Cię
    przeprowadzi przez jezdnię, ale nie oczekuj, że w trakcie przeprzowadzania
    przez jezdnię zrobi krótki wykład z k.k., kpk prawa o ruchu drogowym itp.

    Anducha

    PS. Drogi Janku W. - z przykrością muszę stwierdzić, że choćbyś przejechał
    cały świat 5 razy wdłuż i wszerz - nie jestes w stanie osiągnąc mojego
    poziomu.

  • 20. Data: 2005-03-20 18:08:59
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Anducha" <a...@t...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > PS. Drogi Janku W. - z przykrością muszę stwierdzić, że choćbyś
    > przejechał cały świat 5 razy wdłuż i wszerz - nie jestes w stanie

    Zgadzam się w 100% i cieszę się z tego
    Nie chciałbym przecież być pokonany Twoim doświadczeniem