  • 1. Data: 2005-03-19 21:55:12
    Temat: Plomby, gwarancja i certyfikat CE na komputery
    Od: Buster <b...@t...net.pl>

    Witam.
    Mam następujący problem. Pracuje w przedsiębiorstwie, które podlega pod
    ustawę o zamówieniach publicznych. Z punktu widzenia prawa pracy, sprzęt
    komputerwy musi mieć certyfikat CE, zgodnie z normami UE. Jednocześnie
    komputer taki w tym momencie wymaga oplombowania przez firmę
    dostarczającą sprzęt. Jak rozumiem, to plomby mówią o gwarancji na dany
    komputer, czuli w trakcie trwania gwarancji nikt poza firmą, która
    dostarczyła dany sprzęt nie może zajrzeć do środka. A co się dzieje po
    okresie gwarancji??? Czy mogę np ja, jako pracownik działu TI np
    otworzyć komputer i go np wyczyścić. Jednocześnie prosiłbym o jakieś
    podparcie odpowiedzi przepisami prawnymi. :-)
    Z góry dziekuję za wszystkie odpowiedzi.

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski vel Buster

  • 2. Data: 2005-03-20 20:48:23
    Temat: Re: Plomby, gwarancja i certyfikat CE na komputery
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Buster napisał(a):

    > Jednocześnie
    > komputer taki w tym momencie wymaga oplombowania przez firmę
    > dostarczającą sprzęt.

    Skąd to przekonanie, że składnikiem CE jest plomba??

    M.