  • 1. Data: 2005-03-19 22:55:14
    Temat: prada na Policji
    Od: "Robert K." <i...@w...pl>

    Witam,

    Czy moglby mi ktos pomoc bo jestem niezle zdziwiony/ zarzenowany/
    zdezorientowany itp. ?

    Otoz pozwolilem sobie wejsc na strone www.policja.pl , i tam odszukac
    telefon kontaktowy.
    Pod tym adresem jest Komenda Glowna.
    Odebrala osoba pelnicaca dyzur , a ja chcialem zasiegnac porady co mam
    zrobic i jakie
    kroki powinienem poczynic w pewnej spawie.

    Osoba ktora odebrala powiedziala ze ja to nie interesuje, nie wie co ja
    powinienem zrobic i co sie
    robi w takich sprawach. Odmowila podania nazwiska.

    Prosze powiedzcie, czy osoba pelniaca dyzur na Komendzie glownej ma prawo,
    moze inaczej
    czy moze mnie tak po prostu olac?? Czy oni nie zajmuja sie takimi sprawami,
    tylko trzeba dzwonic
    do rejonowych komend?

    Czy miala prawo odmowic podania nazwiska ?

    pozdrawiam,
    Robert K.

  • 2. Data: 2005-03-20 01:04:30
    Temat: Re: prada na Policji
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Robert K." <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > telefon kontaktowy.
    > Pod tym adresem jest Komenda Glowna.
    > Odebrala osoba pelnicaca dyzur , a ja chcialem zasiegnac porady co mam

    Wydawało Ci się chyba, ze w Ameryce jesteś?
    Amerykańska policja: "to serve and protect"
    Polska: "to punish and kill".

    Nie oglądaj wiecej amerykańskich filmów i nie zadawaj wuadzy pytań, na które
    nie umie odpowiedzieć. ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/
    zatrudnię hakera do grządek

  • 3. Data: 2005-03-20 02:16:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert K." <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    Bo pod tym telefonem zaufania siedzi osoba, która ma przyjmować informacje,
    a nie udzielać porad prawnych.

  • 4. Data: 2005-03-20 06:13:51
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Robert K." <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >

    > Czy moglby mi ktos pomoc bo jestem niezle zdziwiony/ zarzenowany/

    Ja też jestem zaŻenowany. Poziomem wykształcenia osobników postujących na
    grupach dyskusyjnych.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2005-03-20 06:25:11
    Od: "Anducha" <a...@t...gazeta.pl>

    Dzwoniłem dzisiaj na zegarynkę i się pytam Pani co mam zrobić..., a ona mnie
    olała i tylko mówiła: siódma dwadziseścia jeden, siódma dwadziseścia jeden,
    siódma dwadziseścia jeden.
    Czy w związku z tym, jeśli napiszę skargę do TP SA to ją wywalą z roboty?
    Gdzie jeszcze mogę napisać?
    O co mogę pozwać do sądu tę panią (znieważenie, ochrona dóbr osobistych)?
    Czy zasadnym jest już teraz zawiadomienie prokuratury?

    Pozdrawiam wszystkich, którzy nie zadają takich pytań.
    Anducha

  • 6. Data: 2005-03-20 08:16:24
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Anducha" <a...@t...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czy w związku z tym, jeśli napiszę skargę do TP SA to ją wywalą z roboty?
    > Gdzie jeszcze mogę napisać?

    Na Berdyczów na pewno.... :-)

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2005-03-20 10:41:36
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d1imlh$gev$1@nemesis.news.tpi.pl
    > Użytkownik "Robert K." <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Bo pod tym telefonem zaufania siedzi osoba, która ma przyjmować
    > informacje, a nie udzielać porad prawnych.

    Nieudzielanie porad służy głównie ukryciu niekompetencji.
    Kiedyś wykonałem doświadczenie: trzy telefony na 997 z pytaniem o
    dopuszczalną prędkość na autostradach w Polsce. Odpowiedzi też były trzy:
    110, 120, 130
    Miałem szczęście, ze trafiłem na życzliwych policjantów. Jak już nabiorą
    doświadczenia, to zaczną odszczekiwać argumentem "policja nie udziela
    porad". :-)

    Polecam przyjrzeć się pracy policjantów np w Nowym Jorku, najlepiej na żywo.
    Tam policja _służy_ obywatelom. Tutaj, w chorym kraju obywatele krytykują
    tych, którzy oczekują od policji aby im służyła. Idźcie się leczyć.

  • 8. Data: 2005-03-20 11:11:10
    Od: "Anducha" <a...@t...gazeta.pl>

    > Kiedyś wykonałem doświadczenie: trzy telefony na 997 z pytaniem o
    > dopuszczalną prędkość na autostradach w Polsce.

    Gratuluję kompetencji. W tym czasie - byc może ktoś nie mógł się dodzwonić
    na nr ALARMOWY - bo kto inny robił sobie doświadczenia i test z wiedzy o KD.
    Zaraz zadzwonię na 997 i spytam ile mogę dostac za zabójstwo, kradzież i
    gwałt, w różnych okolicznościach - myślę, że mi odpowiedzą.

    Pozdrawiam
    Anducha

    "Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem
    pokona doświadczeniem"

  • 9. Data: 2005-03-20 11:39:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:d1jk9g$2ig$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    nabiorą
    > doświadczenia, to zaczną odszczekiwać argumentem "policja nie udziela

    Wiesz, ale trudno oczekiwać, by pod telefonami alarmowymi siedzieli
    wybitni prawnicy. A want nie wiemy, o co gość pytał.

  • 10. Data: 2005-03-20 13:08:14
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > test z wiedzy o KD. Zaraz zadzwonię na 997 i spytam ile mogę dostac
    > za zabójstwo, kradzież i gwałt, w różnych okolicznościach - myślę, że

    Dzwoniłaś kiedykolwiek na 997? Zgłaszałaś cokolwiek? Chyba nie wiesz,
    dlaczego nie można się dodzwonić... Polecam przetestować 997 i nr normalny
    do dyżurki. Ten drugi jest odbierany znacznie szybciej. Masz pomysł
    dlaczego?
    :-)

    Proszę, nie sprowadzaj rozmówcy do swojego poziomu.