  • 81. Data: 2018-12-23 11:10:02
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.12.2018 o 10:59, Budzik pisze:

> [...]

    Jeszcze raz.

    Akurat sekcja jako jeden z dwóch _prawdopodobnych_ powodów śmieci podała
    działania policjantów - rażenie paralizatorem. Po tym jak sprawa się
    jebała, to w drugiej sekcji dopatrzyli się jeszcze "przełamanej
    chrząstki tarczowatej i podbiegnięć krwawych w tchawicy", co
    "przeoczyli" w pierwszej. W połaczeniu z "bezpośrednią przyczyną śmiecu
    - niewydolnością krążeniowo oddechową, to ciężko pominąc wniosek, że
    skoro go dusili, że mu gnaty w szyi połamali i przestał oddychać, to
    przyczyną śmierci był duszący go kulson. Jeśli to nie wystarcza
    prokuraturze do postawienia właściwych zarzutów... to nie należy w sumie
    stawiać nikomu zarzutów za nic - potrącisz kogoś na śmierć - a może miał
    słabe serce i to nie obrażenia były przyczyną zgonu? Stary był - może po
    prostu ze starości umarł? I tak dalej.

    Niech się kulsony dalej domagają szacunku dla swojej formacji - kabaret.

    Shrek

  • 82. Data: 2018-12-23 11:32:12
    Od: b...@g...com

    > Komendant

    VS

    > był zastępcą komendanta

    Czytacie sami co pastujecie?

    Ilu komendantów czy ich zastępców poleciało za:
    "w latach 2012-2015 na komisariatach policji zginęły 42 osoby"

    Ktoś w ogóle słyszał o jakichś wypadkach za czasów peło?

  • 83. Data: 2018-12-23 11:54:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-12-18 o 11:32, b...@g...com pisze:

    > Czytacie sami co pastujecie?
    > Ilu komendantów czy ich zastępców poleciało za:
    > "w latach 2012-2015 na komisariatach policji zginęły 42 osoby"
    > Ktoś w ogóle słyszał o jakichś wypadkach za czasów peło?

    Popatrz na stosunek pensji policjanta za PO do pozostałej części rynku
    pracy. Po za tym za PO zaczęto kombinować przy emeryturach i tzw. III
    grupie, w wyniku czego tak koło 2013 roku odeszła masa doświadczonych
    policjantów pracujących w linii - bo minister powiedział, że jak się
    komuś nie podoba, to niech odejdą. Poprzyjmowano na nowych zasadach masę
    policjantów,którzy po tych 2~3 latach zaczęli pracować samodzielnie.

    Dawniej patrol składał się ze "starego" policjanta oraz "nowego". Stary
    policjant by nigdy do czegoś takiego nie dopuścił. Teraz są sami młodzi.
    Te wypadki, to skutek braku wiedzy, jak takiego idiotę ogarnąć zgodnie z
    przepisami.

    Wszelkie kombinowanie w służbach mundurowych powoduje skutki z pewnym
    opóźnieniem.

  • 84. Data: 2018-12-23 11:59:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-12-18 o 23:08, cef pisze:

    > Nie wiem dlaczego masz takie ograniczone
    > możliwości swobodnego kojarzenia faktów i logicznego myślenia.

    Nie, ja mam świadomość, że te publikowane fakty mogą nie być faktami.
    Zbyt wiele razy miałem okazję osobiście uczestniczyć, w relacjonowanych
    później przez media zdarzeniach i wiem, że te relacje potrafią być
    krańcowo odległe od rzeczywistości. Dlatego - być może niesłusznie - z
    zasady zakładam,że te relacje są niewiarygodne, a prawdę, to napiszą,
    jeśli się pomylą.

  • 85. Data: 2018-12-23 12:24:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-12-18 o 11:10, Shrek pisze:

> [...]
    > stawiać nikomu zarzutów za nic - potrącisz kogoś na śmierć - a może miał
    > słabe serce i to nie obrażenia były przyczyną zgonu? Stary był - może po

    Zauważ, że próbujesz dowodzić przyczyny śmierci filmem z tasera, a z
    sekcji zwłok wynikało, że mógł zostać uduszony - kabelkiem od tasera? A
    w zarzucie musisz napisać kto i jak. Nie da sie postawić zarzutu, że
    może udusili, a może porazili,ale jednak zabili.

  • 86. Data: 2018-12-23 12:59:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >w zarzucie musisz napisać kto i jak. Nie da sie postawić zarzutu, że
    >może udusili, a może porazili,ale jednak zabili.

    W jakim sensie ? Ze moze tak, moze siak, a moze jeszcze inaczej,
    czy wlasnie dajesz recepte na morderstwo - jeden wbija noz, drugi wali
    mlotkiem w glowe, i kto zabil nie wiadomo ?

    Jeden pradem, drugi dusil, to wspoludzial.
    I po 25 lat..

    Tylko trzeba przyznac, ze ta decyzja nalezy do prokuratora, a nie do
    komendanta, a szczegolnie z-cy KW.
    I jak prokurator zabrał dowody, to komendant nawet nie wie dokladnie
    co sie stalo - choc ponoc nagranie w sejfie komendata komisariatu
    lezalo..

    J.

  • 87. Data: 2018-12-23 13:10:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Sadzisz ze tego nie da sie zrealizowac inaczej niz brakiem
    >profesjonalizmu?
    >Twierdzisz ze obecnie złodzieje boją sie policji?
    >Come on...
    >Dzis policji boi sie zwykły obywatel, ci co sa naprawde zagrozeniem,
    >maja
    >ich głeboko.

    Cos tam sie boja. Bo inaczej by kradli na potege, a policjant by
    uslyszal "sp* dziadu, oberwac chcesz?".

    >I spoleczenstwa ogolnie... Ale kto by sie przejmował...

    Spoleczenstwo jak to spoleczenstwo - wymaga skutecznej policji.
    A potem sie tylko czasem oburza.

    J.

  • 88. Data: 2018-12-23 13:23:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-12-18 o 12:59, J.F. pisze:
> [...]
    > czy wlasnie dajesz recepte na morderstwo - jeden wbija noz, drugi wali
    > mlotkiem w glowe, i kto zabil nie wiadomo ?

    Dokładnie. Musisz postawić zarzut konkretnemu sprawcy. Znana ze studiów
    prawniczych historia, że we dwóch się przyznamy do zabójstwa i jeśli nie
    da nam sie postawić zarzutu "wspólnie i w porozumieniu", to nie da się
    postawić zarzutu i tyle. Nie ma tu co tupać nóżkami, zarzekać sie, że to
    spiek. To jest bezpośredni skutek stosowania od czasów rzymskich zasady
    domniemania niewinności.

    > Jeden pradem, drugi dusil, to wspoludzial.
    > I po 25 lat..

    Nie. W jednym i drugim wypadku można ewentualnie badać przekroczenie
    uprawnień, ale o ile w wypadku tasera jest film, to z tym duszeniem już
    różnie mogło być. Mogło to być w ramach legalnego użycia Środków
    Przymusu Bezpośredniego z ewentualnym przekroczeniem granic, ale nie
    koniecznie.

> [...]
    > I jak prokurator zabrał dowody, to komendant nawet nie wie dokladnie co
    > sie stalo  - choc ponoc nagranie w sejfie komendata komisariatu lezalo..

    Niewiadomych w tej sprawie jest masa. Dziennikarze nie mając dostępu do
    danych piszą po prostu bzdury licząc na to - i czasem się udaje - że
    ktoś dementując powie, jak było.

  • 89. Data: 2018-12-23 13:52:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 23-12-18 o 12:59, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    [...]

    >Dokładnie. Musisz postawić zarzut konkretnemu sprawcy. Znana ze
    >studiów

    Jak konkretnemu ? Jak sprawca nie jest policjantem, to sie okazuje, ze
    sie da rozwinac fantazje ...

> [...]

    >Nie. W jednym i drugim wypadku można ewentualnie badać przekroczenie
    >uprawnień, ale o ile w wypadku tasera jest film, to z tym duszeniem

    A na tym filmie z tasera nie widac przypadkiem, jak drugi dusi/trzyma
    za szyje ?
    To wspolnie i w porozumieniu.

    >Mogło to być w ramach legalnego użycia Środków
    >Przymusu Bezpośredniego z ewentualnym przekroczeniem granic, ale nie
    >koniecznie.

    A ofiara w kajdankach.
    Kto was w ogole tego duszenia uczy ?

    No i ciagle jest trup. Wiec na moj gust to mamy nieumyslne
    spowodowanie smierci, napad z uzyciem niebezpiecznego narzedzia,
    znecanie.
    No i ze skutkiem smiertelnym, skoro sekcja nie wykazala innej
    przyczyny zgonu.

    A ci co stali obok - za wspoludzial, i dodatkowe dwa latka za
    niedopelnienie obowiazkow.

    Tylko kto potem prokurara bedzie bronil :-)

    >Niewiadomych w tej sprawie jest masa. Dziennikarze nie mając dostępu
    >do
    >danych piszą po prostu bzdury licząc na to - i czasem się udaje - że
    >ktoś dementując powie, jak było.

    Na szczescie troche dostepu do danych zdobyli.
    A teraz powinien im Duda order dac, za Zaslugi dla Rzeczypospolitej.

    J.

  • 91. Data: 2018-12-23 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > w zarzucie musisz napisać kto i jak. Nie da sie postawić zarzutu, że
    > może udusili, a może porazili,ale jednak zabili.

    Czyli kabelkiem mozna?
    Robert, zaczynam myslec, ze zaczałes swieta wczesniej... :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.