  • 21. Data: 2005-01-25 12:11:41
    Temat: Re: pozwolenie na posiadanie broni
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > To są tematy zastępcze.
    > Może ktoś wie, czy jak się już ma pozwolenie, nie trzeba przypadkiem
    robic
    > badań psychiatrycznych? I co jaki czas? Chodzi o sprzęty gazowy, a o
    badaniach
    > coś zagdakali w TV, ale nie zdążyłem wysłuchać całości. Podobno od marca
    trzeba
    > się badać, bo termin jakiś upływa. Zna ktoś szczegóły?

    jak gazowy to kup taki ktory nie wymaga zezwolenia.

    P.

  • 22. Data: 2005-01-25 12:29:12
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > jak gazowy to kup taki ktory nie wymaga zezwolenia.

    Nie o to chodziło. Ja mam i sprzęt, i pozwolenie. Ale podobno w marcu
    pozwolenie wygasa, jeśli sie badań nie zrobi.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 23. Data: 2005-01-25 13:01:44
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie o to chodziło. Ja mam i sprzęt, i pozwolenie. Ale podobno w marcu
    > pozwolenie wygasa, jeśli sie badań nie zrobi.

    a na tym zezwoleniu nie jest napisane kiedy badania trzeba przeprowadzic?
    P.

  • 24. Data: 2005-01-25 13:49:27
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > a na tym zezwoleniu nie jest napisane kiedy badania trzeba przeprowadzic?

    Wtedy nie pisałbym na grupę.

    To było tak: kiedyś te pozwolenia były terminowe i co rok trzeba było
    przedłużać a policjanci mieli od cholery niepotrzebnej roboty. W 1997
    wstemplowali do pozwoleń tekst "Pozwolenie ważne bezterminowo" i tak już
    zostało. Nie wiem czy z tymi badaniami to nie jest po prostu kaczka
    dziennikarska, albo czy nie dotyczy to tylko broni ostrej. Pismaki często
    publikują jakieś głupoty, zwłaszcza po tym, gdy jakiś funkcjonariusz wymorduje
    rodzinę z broni palnej.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 25. Data: 2005-01-26 16:50:26
    Od: "Bogen" <b...@C...pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie o to chodziło. Ja mam i sprzęt, i pozwolenie. Ale podobno w marcu
    > pozwolenie wygasa, jeśli sie badań nie zrobi.

    Ehhhh

    Zadzwon tdo WPA.

    pozdr
    bogen