  • 11. Data: 2005-01-24 21:28:26
    Temat: Re: pozwolenie na posiadanie broni
    Od: Jacek <m...@...pl>

    Andrzej Lawa napisał:

    > A skąd organ wydający decyzję ma wiedzieć, że sobie tego zwyczajnie nie
    > wymyśliłeś?

    Czyli co, powinienem podłączyć magnetofon do dyktafonu i czekać kiedy znowu
    będzie groźba ?

  • 12. Data: 2005-01-24 21:54:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    Przemek R. rzecze:
    > a czy spory majatek (taki naprawde konkretny) a co za tym idzie strach
    > przed porwaniem itp moze byc
    > wystarczajacym powodem?

    Teoretycznie tak.
    Praktycznie nie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 13. Data: 2005-01-24 21:57:50
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Arek wrote:
    > Praktycznie nie.

    A wlasnie, ze tak.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 14. Data: 2005-01-24 21:59:02
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Jacek wrote:
    > Czyli co, powinienem podłączyć magnetofon do dyktafonu i czekać kiedy
    > znowu będzie groźba ?

    Dokladnie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 15. Data: 2005-01-24 23:02:22
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> naskrobał/a w

    > Dokladnie.

    Myślę, że jednak sam dyktafon wystarczy. :)

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    No HTMLs tags were harmed during production of this message.

  • 16. Data: 2005-01-24 23:07:07
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 24 Jan 2005 20:50:03 +0100, Tom(ek) <p...@w...pl> napisał:

    > A było to dnia Mon, 24 Jan 2005 20:39:37 +0100, kiedy na pl.soc.prawo
    > osoba
    > określana zwykle jako Arek popełniła co następuje:

    > ... albo przynależność do koła łowieckiego...

    a przynalezność do Ku Klux Klanu może być? :-P

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 17. Data: 2005-01-25 08:59:22
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > A wlasnie, ze tak.

    Nie kłóć się! Jak arek b. napisał "Nie.
    Jedyny sposób to oficjalne trenowanie strzelectwa." to znaczy, że znowu
    pokłócił się z lekarzem;))

    Pzdr
    Leszek

  • 18. Data: 2005-01-25 09:59:17
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

  • 19. Data: 2005-01-25 10:28:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Myślę, że jednak sam dyktafon wystarczy. :)

    :-))

    ael tutaj mozna walek zrobic, proszisz kumpla by puscil z budki
    telefonicznej
    z tasmy nagrana grozbe wykonana w "SYNTALKu".

    P.

  • 20. Data: 2005-01-25 11:29:47
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > a przynalezność do Ku Klux Klanu może być? :-P

    To są tematy zastępcze.
    Może ktoś wie, czy jak się już ma pozwolenie, nie trzeba przypadkiem robic
    badań psychiatrycznych? I co jaki czas? Chodzi o sprzęty gazowy, a o badaniach
    coś zagdakali w TV, ale nie zdążyłem wysłuchać całości. Podobno od marca trzeba
    się badać, bo termin jakiś upływa. Zna ktoś szczegóły?

    Pozdrawiam

    Czapla