  • 1. Data: 2002-05-08 10:40:36
    Temat: pozew przeciw maloznkowi zamieszkalemu za granica
    Od: "Mateusz Dr praca" <n...@w...pl>

    Witam

    Pan X ma zamiar wytoczyc powodztwo przeciw maloznkowi majacemu miejsce
    zamieszkania za granica
    (USA). Malzonek przebywa tam zreszta nielegalnie.
    Jakie utrudnienia moga w tej sytuacji wystapic:
    1. w przypadku pozwu o rozwod
    2. w przypadku pozwu o przyczynianie sie do utrzymania rodziny.

    Co konkretnie dzieje sie gdy maloznek odmawia wogle udzialu w procesie?
    Jak moze wygladac przewleklosc postepowania?
    Czy moze przy okazji dojsc do wydalenia malzonka przebywajacego za granica
    nielegalnie.

    Prosze o jakies sugestie teoretyczne i praktyczne

    pozdrawiam
    mateusz droba

  • 2. Data: 2002-05-08 12:16:42
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Mateusz Dr praca <n...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abav6f$r5h$...@n...onet.pl...

    > 1. w przypadku pozwu o rozwod
    > 2. w przypadku pozwu o przyczynianie sie do utrzymania rodziny.

    Ad.1 wydłuży to tok postępowania ...
    Ad.2 podobna sytuacja ale tu można nieźle pokombinować ...większość powodów
    to robi gdy składa taki pozew i kończy się wyrokiem zaocznym ...

    > Co konkretnie dzieje sie gdy maloznek odmawia wogle udzialu w procesie?
    > Jak moze wygladac przewleklosc postepowania?

    Jeśli odmawia a prawidłowe jest doręczenie zapada wyrok zaoczny...

    > Czy moze przy okazji dojsc do wydalenia malzonka przebywajacego za granica
    > nielegalnie.

    Na to nie odpowiem ,nie jestem złośliwa a niech sobie tam żyje byle miałabym
    uregulowane swoje sprawy ...
    Sandra