  • 11. Data: 2005-10-24 13:52:53
    Temat: Re: pozew o wygaśniecie ob.alimentacyjnego (długie)
    Od: Liwiusz <l...@t...poczta.onet.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Sąd zwraca cały uiszczony wpis od pisma:
    > a) zwróconego wskutek braków formalnych,
    > b) odrzuconego lub cofniętego, jeżeli odrzucenie lub cofnięcie
    > nastąpiło przed wysłaniem odpisu pisma innym stronom, a w braku takich
    > stron - przed wysłaniem zawiadomienia o terminie posiedzenia,
    > c) zaskarżającego postanowienie w przedmiocie ukarania grzywną albo
    > aresztem, zamiany grzywny na areszt albo w przedmiocie przymusowego
    > sprowadzenia, jeżeli zaskarżenie zostało uwzględnione,
    >

    > To wszystkie możliwości zwrotu wpisu. I nie ma tam zwrotu wpisu powodowi
    > w wyroku.

    Znajdziesz wolny czas w tygoniu, spotkamy się, pójdziemy do XII
    Wydziału Rodzinnego i Nieltnich Warszawa, ul. Marszałkowska, to Ci
    pokażę sprawę, w której wpis został zwrócony. Możemy się założyć o
    pięciolitrową beczkę piwa. Stoi? :-)

    Nie wiem jak powinno być. Nie twierdzę, że to standard. Ale tak było
    w tym przypadku. Żadna ze stron się nie odwołała, to wyrok się urpawomocnił.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 12. Data: 2005-10-24 15:30:46
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Liwiusz napisał(a):
    > Znajdziesz wolny czas w tygoniu, spotkamy się, pójdziemy do XII
    > Wydziału Rodzinnego i Nieltnich Warszawa, ul. Marszałkowska, to Ci
    > pokażę sprawę, w której wpis został zwrócony.

    o co była ta sprawa?

    KG

  • 13. Data: 2005-10-24 15:39:29
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 24 Oct 2005 15:52:53 +0200, *Liwiusz* <news:djiouf$dps$1@news.onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > Wydziału Rodzinnego i Nieltnich Warszawa, ul. Marszałkowska, to Ci
    > pokażę sprawę, w której wpis został zwrócony. Możemy się założyć o

    Od kiedy to sądy w Warszawie są przy ul. Marszałkowskiej, co?
    Sądy są przy al.Solidarności. Sąd Rodzinny i Nieletnich jest przy ul.
    Ogrodowej.

    --
    Kaja

  • 14. Data: 2005-10-24 15:44:46
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Kaja napisał(a):
    > Od kiedy to sądy w Warszawie są przy ul. Marszałkowskiej, co?

    co najmniej od roku - Sąd Rejonowy dla m.st.Warszawy i Sąd Rejonowy dla
    Warszawy Śródmieścia
    a jak nie wierzysz - http://www.warszawa.so.gov.pl/

    > Sądy są przy al.Solidarności. Sąd Rodzinny i Nieletnich jest przy ul.
    > Ogrodowej.

    a także na Marszałkowskiej i Kocjana, na Ogrodowej jest Sąd Rejonowy dla
    Warszawy Mokotowa i jego wydział rodzinny

    KG

  • 15. Data: 2005-10-24 16:00:44
    Od: Liwiusz <l...@t...poczta.onet.pl>

    kam napisał(a):

    > o co była ta sprawa?

    O stwierdzenie wygaśnięcia obowiązku alimentacyjnego.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 16. Data: 2005-10-24 16:51:50
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 24 Oct 2005 17:44:46 +0200, *kam* <news:djivhh$o7o$7@inews.gazeta.pl>
    napisał(a):

    > a także na Marszałkowskiej i Kocjana, na Ogrodowej jest Sąd Rejonowy dla
    > Warszawy Mokotowa i jego wydział rodzinny

    W którym miejscu na Marszałkowskiej?
    Tak tylko z ciekawości pytam.

    --
    Kaja

  • 17. Data: 2005-10-24 20:01:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz napisał(a):

> [...]
    > Wydziału Rodzinnego i Nieltnich Warszawa, ul. Marszałkowska, to Ci
    > pokażę sprawę, w której wpis został zwrócony. Możemy się założyć o

    Wierzę na słowo. Ale tak nie powinno być.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 18. Data: 2005-10-25 05:29:33
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Kaja napisał(a):
    > W którym miejscu na Marszałkowskiej?

    Marszałkowska 82, między Wspólną a Żurawią

    KG

  • 19. Data: 2005-10-25 21:39:16
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 25 Oct 2005 07:29:33 +0200, *kam* <news:djkfru$bdi$2@inews.gazeta.pl>
    napisał(a):

    > Marszałkowska 82, między Wspólną a Żurawią

    Aha, dzięki.
    Pewnie ten Sąd od niedawna tam jest.

    --
    Kaja