  • 1. Data: 2005-10-21 18:57:28
    Temat: termin odpowiedzi na wniosek
    Od: "Han" <r...@i...pl>

    Mam pytanie związane z następującą sytuacją:
    otóż w kwietniu 2002 roku mój kolega zrezygnował ze studiów na prywatnej
    uczelni. Po roku otrzymał wezwanie do zapłatę czesnego za ostatnie dwa
    miesiące semestru, gdy już w zajęciach nie uczestniczył, oraz odsetki za
    zwłokę. W szkole tłumaczyli, że zgodnie z regulaminem płaci się za cały
    semestr, a to że zrezygnował w trakcie, nie zwalnia go od obowiązku
    uiszczenia całości opłaty.
    Ponieważ chciał mieć problem załatwiony stosowna kwota została na rachunek
    uczelni wpłacona. Jednocześnie do uczelni zostało skierowane pismo o
    anulowanie ewentualnych opłat i odsetek karnych z wyjaśnieniem sytuacji. Na
    przesłany wniosek nie było ze strony szkoły żadnej odpowiedzi.
    Teraz, po DWÓCH LATACH przyszło kolejne wezwanie o zapłatę 250 złotych
    tytułem jakieś opłaty administracyjnej.
    Moje pytanie jest następujące, czy jest jakiś ustawowy termin (wynikający z
    kodeksu, paragrafy itp.), w którym petent winien otrzymać odpowiedź na swój
    wniosek i po, którym może on uznać, że sprawa została załatwiona dla niego
    pozytywnie. Ewentualnie jak bronić się przed roszczeniami uczelni, z którą
    nie jest związany już od 3 lat!!!

    Z góry dzięki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-10-22 08:51:42
    Temat: Re: termin odpowiedzi na wniosek
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Han napisał(a):
    > Moje pytanie jest następujące, czy jest jakiś ustawowy termin (wynikający z
    > kodeksu, paragrafy itp.), w którym petent winien otrzymać odpowiedź na swój
    > wniosek

    w tej sytuacji - nie ma

    KG