  • 1. Data: 2003-02-01 16:52:44
    Temat: pozew o ubezwłasnowolnienie całkowite - czy ktos coś takiego pisał?
    Od: "theokart" <t...@e...com>

    Wiatam
    właśnie mam zamiar zabrać się do napisania pozwu o ubezwłasnowolnienie
    całkowite (osoba ma 23 lata ). Czy ktoś ma jakiś wzór takiego pozwu.

    Bardzo by mi się przydało
    Z góry dziękuję
    --
    Z poważaniem
    Wojciech Wiater

  • 2. Data: 2003-02-01 18:00:17
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik theokart <t...@e...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1gu0t$com$...@n...lublin.pl...

    > Wiatam
    > właśnie mam zamiar zabrać się do napisania pozwu o ubezwłasnowolnienie
    > całkowite (osoba ma 23 lata ). Czy ktoś ma jakiś wzór takiego pozwu.

    adresat sad cywilny przy SO dokładny adres ...

    wnioskodawca / dokładne dane wnioskujacego
    uczestnik ....osoba chora dokładne dane

    wnosze o ubezwłasnowolnienie /kogo? / zam. itd..

    Uzasadnienie
    i tu uzasadniam swój wniosek dol.dowód w sprawie /zasw.lekarskie o stanie
    zdrowia /

    podpis i koniec w 2 egz.