  • 1. Data: 2003-02-01 16:15:07
    Temat: Pytanka ad. rejestracji w KRS (Poznań)
    Od: "Monica" <m...@h...pl>

    Pytanko raczej dla Poznaniaków...

    1. Jak długo trwa rejestracja spółki w KRS w Poznaniu ?
    2. Czy opłate skarbową (1000 +500 zł) uiszcza się w momencie składania
    wniosku czy przy odbiorze wpisu do KRS?
    3. Czy wpłata tych 500 zł (na ogłoszenie w monitorze) jest obowiązkowa?

    Wiem, że mogę przecież tam zadzwonić ale ta informacja jest mi pilnie
    potrzebna a sąd w weekend nie pracuje :(

    Dzięki za odpowiedź

    Pozdrawiam

    Monica
    http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
    ser&userid=3201568

  • 2. Data: 2003-02-03 07:12:53
    Temat: Re: Pytanka ad. rejestracji w KRS (Poznań)
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : 1. Jak długo trwa rejestracja spółki w KRS w Poznaniu ?

    ostatnio to było ok. miesiąca

    tak