    From: "Darek" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: potencjalny spadkobierca
    Date: Mon, 24 May 2004 09:12:27 +0200

    Witam! Mój dziadek był współwłaścicielem działki. Wszyscy jego
    współwłaściciele nie żyją oprócz gościa który ma ją we "władaniu" (nie
    rozumiem tego terminu).Ja jestem potencjalnym spadkobiercą. Wiem, że muszę
    wszcząć postępowanie spadkowe. Od czego zacząć? Jakie mam szanse na
    pozytywne orzeczenie sądu, ile to trwa i ile kosztuje? Za wszelkie
    informację bardzo dziękuję.
    Pozdrawiam - Darek