  • 1. Data: 2004-05-23 19:36:56
    Temat: za granice na dowod - paszport zabrany (!?)
    Od: "Mumins" <b...@o...pl>

    Czesc
    Jak wyglada sprawa wyjezdzania za granice przez osobe, ktora ma zabrany
    paszport w skutek prowadzenia sprawy karnej? Czy mozna przechodzic
    bezkarnie?
    Rozumiem,ze samo przejscie nie jest trudne co jednak sie stanie jak taka
    osoba zostanie oskrazona o lamanie zasady nie opuszczania kraju??
    Pozdrawiam
    Mumins

  • 2. Data: 2004-05-23 21:31:59
    Temat: Re: za granice na dowod - paszport zabrany (!?)
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Mumins wrote:
> [...]
    > Rozumiem,ze samo przejscie nie jest trudne co jednak sie stanie jak taka
    > osoba zostanie oskrazona o lamanie zasady nie opuszczania kraju??

    zapewne poczeka do wyroku w areszcie

    KG

  • 3. Data: 2004-05-24 11:16:17
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "Mumins" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Rozumiem,ze samo przejscie nie jest trudne co jednak sie stanie jak taka
    > osoba zostanie oskrazona o lamanie zasady nie opuszczania kraju??

    Unia polega też na tym, że z łatwoscią wymiary sprawiedliwości przekazują
    sobie osoby. Wcześniej wymagało to wymiany większej ilości papierów,

    m.in. dlatego teraz na granicach wewnetrznych nie sprawdza się już w
    komputerze osób, natomiast nie wiem jak to z wymianą informacji jest na
    razie, ale podczas legitymowania, co częściej zdarza się w PL niż w innych
    krajach UE

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    http://kw1618.w.interia.pl/popr_form_pyt_i_odp.htm

  • 4. Data: 2004-05-24 11:25:41
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Mumins wrote:

    > Jak wyglada sprawa wyjezdzania za granice przez osobe, ktora ma zabrany
    > paszport w skutek prowadzenia sprawy karnej? Czy mozna przechodzic
    > bezkarnie?

    Przeciez masz zakaz opuszczania kraju, a nie zakaz opuszczania kraju
    na podstawie paszportu. Technicznie teraz prosciej to zrobic, niemniej
    jesli to uczynisz to lamiesz zakaz.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 5. Data: 2004-05-24 12:40:36
    Od: "Mumins" <b...@o...pl>

    > Przeciez masz zakaz opuszczania kraju, a nie zakaz opuszczania kraju
    > na podstawie paszportu. Technicznie teraz prosciej to zrobic, niemniej
    > jesli to uczynisz to lamiesz zakaz.

    Naszczescie nie ja... ale potwierdziliscie moje przypuszczenia.
    Pozdrawiam i dzieki