  • 1. Data: 2006-07-23 05:34:20
    Temat: poszukiwany radca prawny - prawo dewizowe i bankowe
    Od: kamikaze <kamikaze%%5@o2.pl>

    poszukuje namiaru na dobrego prawnika znajacego dobrze kwestie prawa
    dewizowego i bankowego, chcialbym otworzyc firme bedaca niebankowym
    brokerem walutowym i nie wiem czy w polsce mozna wogole taka dzialalnosc
    prowadzic, ewentualnie jak znalec luki prawne umozliwiajace prowadzenie
    takiej dzialalnosci (bo chyba od tego sa prawnicy, nie? ;) )

    dawajcie namiar na grupie, pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-23 08:39:34
    Od: "Anka" <b...@m...pl>

    > takiej dzialalnosci (bo chyba od tego sa prawnicy, nie? ;) )

    Nie.

    Marcin.

  • 3. Data: 2006-07-23 08:40:36
    Od: "Anka" <b...@m...pl>

  • 4. Data: 2006-07-23 18:13:33
    Od: "rrr" <p...@p...net.pl>

    Witam,
    Jezeli jest pan zainteresowany uzyskaniem informacji w tym zakresie, to
    prosze o kontakt na: prawnik (malpa) prawnik.net.pl
    Zajmowałem się podobnymi sprawami.
    Pozdrawiam,
    Romek

  • 5. Data: 2006-07-23 19:45:59