  • 1. Data: 2006-07-22 18:39:36
    Temat: Ktoś włamał się na moje konto e-mailowe
    Od: n...@g...pl

    i zamieścił w Internecie w moim imieniu poufne informacje. Jak mam
    zabezpieczyć dowody, żeby się drań z tego nie wyłgał?

  • 2. Data: 2006-07-22 19:20:17
    Temat: Re: Ktoś włamał się na moje konto e-mailowe
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    n...@g...pl wrote:
    > i zamieścił w Internecie w moim imieniu poufne informacje. Jak mam
    > zabezpieczyć dowody, żeby się drań z tego nie wyłgał?

    Jakie dowody?

  • 3. Data: 2006-07-22 20:13:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    >i zamieścił w Internecie w moim imieniu poufne informacje. Jak mam
    > zabezpieczyć dowody, żeby się drań z tego nie wyłgał?

    Ty tego nie jesteś w stanie zrobić. Złoż zawiadomienie o przestępstwie, a
    Policja zabezpieczy logi serwera.

  • 4. Data: 2006-07-22 20:29:53
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Policja zabezpieczy logi serwera.

    Jakie logi ? :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2006-07-22 20:31:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Jakie logi ? :)

    u dostawcy konta pocztowego ?

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 6. Data: 2006-07-22 20:57:40
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > u dostawcy konta pocztowego ?

    Przeciez nie napisał, ze miał konto u dostawcy, rownie dobrze mogl sobie
    miec to konto swoim wlasnym serwerze pracujacym pod kontrolą Windows95 i
    podłączonym do SDI.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2006-07-22 21:13:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Przeciez nie napisał, ze miał konto u dostawcy, rownie dobrze mogl sobie
    > miec to konto swoim wlasnym serwerze pracujacym pod kontrolą Windows95 i
    > podłączonym do SDI.

    wowcas on bylby providerem :)
    wiarygodnosc logow to kwestia drugorzedna.

    P.

  • 8. Data: 2006-07-22 22:24:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Przeciez nie napisał, ze miał konto u dostawcy, rownie dobrze mogl sobie
    > miec to konto swoim wlasnym serwerze pracujacym pod kontrolą Windows95 i
    > podłączonym do SDI.

    No to wówczas zabezpieczą u niego. Ale przecież ta druga osoba też ma konto.
    Może nie ma tego na własnym serwerze. Poza tym jeszcze trochę po drodze jest
    serwerów czasem. Nie komplikuj rzeczy prostych.

    Tak, czy siak sam pokrzywdzony w przeważającej większości wypadków nic nie jest
    sam w stanie w sposób prawny zabezpieczyć i trzeba jak najszybciej udać się na
    Policję.

  • 9. Data: 2006-07-22 23:36:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KrzysiekPP wrote:

    > Przeciez nie napisał, ze miał konto u dostawcy, rownie dobrze mogl sobie
    > miec to konto swoim wlasnym serwerze pracujacym pod kontrolą Windows95 i
    > podłączonym do SDI.

    O, ja kiedyś tak miałem :)

    Tylko z Win98 :)

    Ale było całkiem bezpieczne (i stabilne) - WinRoutePro sprawował się
    całkiem miło :)

  • 10. Data: 2006-07-23 06:36:51
    Od: n...@g...pl

    Dnia Sat, 22 Jul 2006 22:13:08 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ty tego nie jesteś w stanie zrobić. Złoż zawiadomienie o przestępstwie, a
    > Policja zabezpieczy logi serwera.

    Ale czy fakt zamieszczenia w sieci tych poufnych informacji muszę jakoś
    udowodnić? Zrzut ekranu?