  • 1. Data: 2003-10-07 18:55:47
    Temat: poszukiwanie dłużnika
    Od: "Michał Chodakowski" <m...@p...pl>

    Witam,

    W jaki sposób mogę dotrzeć (metodami legalnymi) do majątku dłużnika aby
    dokonać z niego egzekucji? Kilka lat temu (prowadząc działalność
    gospodarczą) zmuszony byłem podać do sądu jednego z moich niesolidnych
    klientów (osobę fizyczną nie prowadzącą żadnej działalności gospodarczej - w
    tym czasie studenta). Sprawę przed sądem wygrałem i uzyskałem klauzulę
    wykonalności.
    Sprawę oddałem do komornika. Niestety komornik, po kilku latach oczekiwania,
    przysłał mi informację, że egzekucja nie jest możliwa ponieważ nie udało się
    ustalić aktualnego miejsca pobytu dłużnika.
    Poszukuję firmy, która przeprowadzi dochodzenie mające na celu ustalenie
    gdzie aktulanie jest i co robi mój dłużnik i wskaże komornikowi majątek,
    który można by zająć. Czy ktoś z was zna firmę, która w sposób
    odpowiedzialny (przede wszystkim zgodny z prawem, ale także solidny) wykona
    takie zlecenie? Będę wdzięczny za wszelkie informacje.

    Pozdrawiam,

    Michał