  • 1. Data: 2003-01-05 14:02:12
    Temat: D.M.C. 3,5 TONY
    Od: j...@o...pl

    Dzień dobry!
    .Jestem posiadaczem pojazdu dostawczego m-ki fiat ducato maxi na który zostało
    wydane świadectwo homologacji Nr 870-35 z dnia 22-07-1998r przez Ministerstwo
    Transportu i Gospodarki Morskiej.W wyciągu ze świadectwa homologacji stwierdza
    się ,że: masa własna tego pojazdu wynosi 1930 KG /w dowodzie
    rej.2000 kg

    dopuszczalna ładowność wynosi 1500 KG
    ----------------

    / według moich obliczeń razem 3430 kg /
    dopuszczalna masa całkowita 3500 KG
    Według mnie do dopuszczalnej masy całkowitej pojazdu brakuje 70 kg.
    Stwierdzenie ,że d.m.c wynosi 3500kg, wiąże się z płaceniem podatku lokalnego
    od środków transportowych od 2002r.
    JAK STWIERDZIĆ,ŻE;
    1/ w/w pojazd należy traktować jako pojazd o d.m.c=3,5t
    2/ czy też w/w pojazd należy traktować jako pojazd o d.m.c=3450 KG

    3/ czy zapis w dowodzie rejestracyjnym stwierdzający dmc 3,5t jest prawdziwy
    i taki powinien być
    4/ czy za w/w pojazd należy odprowadzić podatek lokalny od środka
    transportowego

    POZDRAWIAM

  • 2. Data: 2003-01-05 15:49:47
    Temat: Re: D.M.C. 3,5 TONY
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    W wyciągu ze świadectwa homologacji stwierdza
    > się ,że: masa własna tego pojazdu wynosi 1930 KG /w
    dowodzie
    > rej.2000 kg

    Dlaczego odebrałeś dowód rej. z wydziału komunikacji???Udaj się tam i
    zażądaj korekty.I po problemie.

    > / według moich obliczeń razem 3430 kg /
    > dopuszczalna masa całkowita 3500 KG
    > Według mnie do dopuszczalnej masy całkowitej pojazdu brakuje 70
    kg.

    Ponad wszelką wątpliwość potrafisz dodawać;)))

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"