  • 11. Data: 2003-01-06 10:16:45
    Temat: Re: pornografia
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : > Generalnej definicji chyba nigdzie nie ma. No przynajmniej ja nie znam.
    : > Pewną namiastką definicji może być treść art. 202 kk. W $ 3 zapisano:
    "Kto
    : > produkuje w celu rozpowszechniania lub sprowadza albo rozpowszechnia
    : treści
    : > pornograficzne z udziałem małoletniego poniżej lat 15 albo związane z
    : > użyciem przemocy lub posługiwaniem się zwierzęciem (...)". Wynika z
    tego,
    : że
    : > tego typu treści są pornografią na pewno.

    jakie treści?
    przecież ta definicja to klasyczny błąd logiczny :)

    "pornografią jest pornografia, w której biorą udział dzieci"

    masło maślane

    pozdr.

    marcin