  • 51. Data: 2014-06-01 21:33:24
    Temat: Re: porno - karanie za ogladanie
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 01.06.2014 21:24, xantiros wrote:

    > Ty widać nie.

    Dla niektorych to juz jest pedofilia - i teraz pytanie, czy podajac link
    do takiego artykulu rozpowszechniam pseudo pornografie dziecieca?

    Gdyz przeciez budzi obrzydzenie niektorych.

    Tańcząca 11-latka w teledysku Chandelier (SIA) - czy teledysk słusznie
    budzi oburzenie?

    W przepięknym teledysku do piosenki "Chandelier" główną rolę gra
    11-letnia utalentowana tancerka Maddie Ziegler. Po opublikowaniu filmu
    niektórzy internauci wyrazili swoje oburzenie przedstawieniem tak młodej
    tancerki w cielistym, obciskającym kostiumie, pełnym makijażu i blond
    peruce. Mówimy o kontrowersyjnym teleldysku do piosenki "Chandelier".

    http://www.mowimyjak.pl/newsy/fakty/tanczaca-11-latk
    a-w-teledysku-chandelier-sia-czy-teledysk-slusznie-b
    udzi-oburzenie,22_69932.html

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 52. Data: 2014-06-01 22:27:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.06.2014 21:22, xantiros pisze:

    > Bo dotyczy dzieci

    Takoż i napady rabunkowe oraz wypadki. Czekam na określenie istotnej
    różnicy.

    > też źle,

    Więc gdzie różnica?

    > Przemyśl sprawę jeszcze raz w tym konkretnym przypadku.

    Ponawiam pytanie: nie rozumiesz słów, których używasz, czy celowo
    manipulujesz?

    > Bo jest różnica między prawem karny a cywilnym.

    Tak, ale prawo autorskie podlega także pod prawo karne.

    > Dokształć się.

    Ja? To ty nie rozumiesz słów, których używasz.

    > O obrońca pedofilii się znalazł. Wypuść wszystkich na wolność niech
    > dalej niszczą psychikę dzieci.

    Może jednak zapoznaj się ze znaczeniem słów, których używasz, dzieciaku?

    Podobnie jak alkoholik nie musi być pijany ("tylko" nie może się zbliżać
    do alkoholu) takoż i pedofil nie musi krzywdzić dzieci (wystarczy, że
    się do nich nie zbliża).

    Pomijam już taki detal, że samo posiadanie lub oglądanie "takich" zdjęć
    o niczym nie świadczy - ktoś np. mógł je otrzymać omyłkowo.

  • 53. Data: 2014-06-01 22:28:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.06.2014 21:24, xantiros pisze:

    > Ty widać nie.

    Ależ tak, dzieciaku.

  • 54. Data: 2014-06-02 10:27:37
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu niedziela, 1 czerwca 2014 11:36:06 UTC+2 użytkownik Malpy i Delfiny napisał:

    > za rozpowszechnianie - kara, ok
    >
    > za nie usuniecie - kara, ok
    >
    > za posiadanie lub patrzenie - conajmniej kontrowersyjne

    Kara za patrzenie uważam za coś wyjątkowo głupiego.

    Trynkiewicz ze swoją nienormalnością jest mi zupełnie
    obojętny gdyby oglądając fotki ulżył sobie.
    Ale jak dobiera się do dzieciaków a do tego morduje je
    ze strachu przed opinią innych to już wiadomo.

    Również jak ojciec czy matka robi nagie fotki dzieciom
    na pamiątkę to też mi to lata.
    Ale jak jakiś sutener czy właśnie pedofil robi fotki
    obcym dzieciom to już uważam za krzywdę, nawet jak by się
    uśmiechały.

    A karę za patrzenie uważam za coś wyjątkowo głupiego
    i argumentacja, że patrzenie tworzy rynek jest zbyt
    miałkie. Karać za prawdziwe przestępstwa a nie za to,
    że ludzie mają oczy i cieszy ich nagość.

    Andrzej.

  • 55. Data: 2014-06-08 20:55:52
    Od: Mirek <m...@p...net>

    Przychodzi Bartolomeo i tupta:

    > A to już twój problem, nie ustawodawcy, :D

    http://www.youtube.com/watch?v=sCDdQwVRwxM

    ale jazda ;D

  • 56. Data: 2014-06-08 20:57:43
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 08.06.2014 20:55, Mirek wrote:
    > Przychodzi Bartolomeo i tupta:

    > http://www.youtube.com/watch?v=sCDdQwVRwxM
    >
    > ale jazda ;D

    WTFFFFFFFFFFFF?

  • 57. Data: 2014-06-08 21:43:41
    Od: Mirek <m...@p...net>

    Przychodzi Malpy i Delfiny i tupta:

    > WTFFFFFFFFFFFF?

    ja sobie tak myślę, że jakby ryży emo ircuś za mnie wyszedł, to mogłoby
    być całkiem fajnie :)

  • 58. Data: 2014-06-08 21:48:46
    Od: Mirek <m...@p...net>

    Przychodzi Malpy i Delfiny i tupta:

    > WTFFFFFFFFFFFF?

    tak mi jakoś przyszło wasze matkie podnieść, zaś mnie żydy będą hihać od
    jeleni.

  • 59. Data: 2014-06-09 23:02:46
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2014-05-29 09:50, Marek pisze:
    > 99gr
    > musisz
    >
    > Tak, tak, już było kilku takich co im się wydawało, że inny modem i
    > karta wystarczy a potem mieli łomotanie kolb 6:00 rano :)

    Słyszałem tylko o lamerach, którzy trzymali nielegalne pliki na dysku
    bez zabezpieczenia, więc nie posądzam ich o finezyjne zabezpieczenia w
    ruchu p2p. Zresztą od kiedy jest dostęp do nienamierzalnych połączeń z
    numerów prepaid słyszymy jakby mniej o łomotaniu o szóstej nad ranem.
    Może przykładem niech będę ja sam, na którego jest w prokuraturze ryza
    donosów i jakoś unikam kłopotów :P