  • 1. Data: 2014-05-27 16:30:19
    Temat: porno - karanie za ogladanie
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    Nooo to pieknie mamy

    Kara za ogladanie zdjec a nie za rozpowszechnianie tresci
    pornograficznych z udzialem ponizej 18 lat (teraz).

    Czyli wystaeczy komus wyslac maila z zalacznikami porno
    i juz go moga odpowiednie sluzby ukarac w PL.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 2. Data: 2014-05-27 17:09:06
    Temat: Re: porno - karanie za ogladanie
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2014-05-27 16:30, Malpy i Delfiny pisze:
    > Nooo to pieknie mamy
    >
    > Kara za ogladanie zdjec a nie za rozpowszechnianie tresci
    > pornograficznych z udzialem ponizej 18 lat (teraz).

    Ze co? Z osobami poniżej 18 czy osobom poniżej 18 bo nie rozumiem
    twojego toku myślenia.
    Zapodaj linka bo może dla gejowskich obrazków odpuszczą w ramach
    szerzenia równości?
    A czy poniżej 18 dalej można się bzykać ale patrzeć ni hu hu?

  • 3. Data: 2014-05-27 17:14:51
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 27.05.2014 17:09, Bartolomeo wrote:

    > A czy poniżej 18 dalej można się bzykać ale patrzeć ni hu hu?

    mniej wiecej.

    http://www.tv.rp.pl/artykul/886739,1112493-Pedofile-
    daleko-od-dzieci.html

    boje sie, ze niedlugo wejdzie prawo, ze tak jak teraz szukalem w Google
    "pornografia dziecięca oglądanie" szukajac tego co podalem w linku, to w
    przyszlosci zostane ukarany za samo szukanie.....

  • 4. Data: 2014-05-27 17:29:08
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    A teraz kazdy kto kliknie jest przestepcą:

    https://www.youtube.com/watch?v=rr1DSgjhRqE#t=2m19s

    chyba, ze zamknal oczy!

  • 5. Data: 2014-05-28 12:11:08
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Malpy i Delfiny" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    "pornografia dziecięca oglądanie" szukajac tego co podalem
    > w linku, to w przyszlosci zostane ukarany za samo szukanie.....

    No wiesz, już samo szukanie informacji związanych z tą pornografią
    (chociażby ustaw) może oznaczać, że skoro się tym interesujesz, to
    po coś. Może masz zamiar popełnić jakiś czyn karalny związany
    z tą pornografią i chcesz sprawdzić, co ci za to grozi. Kto się tym
    nie interesuje, to raczej mniejsza szansa, że coś kombinuje.
    Przypomnij sobie słynną matkę Madzi, która przed zamordowaniem
    swojego dziecka sprawdzała w necie, jakie są możliwości wykrycia
    zatrucia czadem i stawki odszkodowania jakie wypłacają ubezpieczalnie
    po śmierci dziecka.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 6. Data: 2014-05-28 13:37:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.05.2014 12:11, Marek pisze:

> [...]
    > z tą pornografią i chcesz sprawdzić, co ci za to grozi. Kto się tym
    > nie interesuje, to raczej mniejsza szansa, że coś kombinuje.

    Mhm. A jak sprawdzam, które grzyby są trujące, to na pewno chcę kogoś
    otruć grzybami.

  • 7. Data: 2014-05-28 14:18:56
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 28.05.2014 13:37, Andrzej Lawa wrote:

    > Mhm. A jak sprawdzam, które grzyby są trujące, to na pewno chcę kogoś
    > otruć grzybami.

    A jak sprawdzam przepisy BHP.... o moj boze!

    Ilez zla mozna wyrzadzic innym majac taka wiedze!

  • 8. Data: 2014-05-28 14:23:46
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 28.05.2014 12:11, Marek wrote:

> [...]
    >
    > No wiesz, już samo szukanie informacji związanych z tą pornografią
    > (chociażby ustaw) może oznaczać, że skoro się tym interesujesz, to

    Tak, niewiedza jest blogoslawienstwem. Ale nie jest wytlumaczeniem.

    > Może masz zamiar popełnić jakiś czyn karalny związany
    > z tą pornografią i chcesz sprawdzić, co ci za to grozi. Kto się tym
    > nie interesuje, to raczej mniejsza szansa, że coś kombinuje.

    Raczej chcialbym uniknac przypadkowej kary. Bo teraz wystarczy
    przygotowac spreparowany webserwis i lapac leszczy za to, ze obejrzeli
    cos, co nie wiadomo jak ocenic.

    Bo czy erotyczne zdjecie mozna BEZ PATRZENIA (to dodatkowe utrudnienie)
    ocenic, czy modelka lub model ma 18 lat czy moze 17 lat i 3 miesiace?

    A co z nagimi zdjeciami dzieci jakie rodzice umieszczaja w sieci?

    Czy jak zobacze foto na fejsiku: 6 latke bez stanika to jestem pedofilem?

    Czy jak ktos rozsylajacy spam zachecajacy do wejscia na pornoserwis
    wysle mi zdjecie, ktore zobacze w tresci maial to jestem pedofilem?

  • 9. Data: 2014-05-28 14:45:59
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-28 14:23, Malpy i Delfiny pisze:

> [...]
    >
    > Czy jak ktos rozsylajacy spam zachecajacy do wejscia na pornoserwis
    > wysle mi zdjecie, ktore zobacze w tresci maial to jestem pedofilem?

    Przy odpowiedniej "oprawie medialnej" zostaniesz z pewnością uznany za
    pedofila nawet jak nim nie jesteś.

  • 10. Data: 2014-05-28 14:50:17
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 28.05.2014 14:45, xantiros wrote:

    > Przy odpowiedniej "oprawie medialnej" zostaniesz z pewnością uznany za
    > pedofila nawet jak nim nie jesteś.

    Ano dokladnie. Przy czym teraz juz nawet w literze prawa - jesli spojrze
    na podeslane zdjecie