  • 11. Data: 2014-05-28 15:10:07
    Temat: Re: porno - karanie za ogladanie
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-28 14:50, Malpy i Delfiny pisze:

    > Ano dokladnie. Przy czym teraz juz nawet w literze prawa - jesli spojrze
    > na podeslane zdjecie

    nie do końca tak jest, ale przy odpowiedniej interpretacji wszystko jest
    możliwe

  • 12. Data: 2014-05-28 16:12:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Malpy i Delfiny" <h...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:lm2a5a$s0p$1@node1.news.atman.pl...
    >
    > No wiesz, już samo szukanie informacji związanych z tą pornografią
    > (chociażby ustaw) może oznaczać, że skoro się tym interesujesz, to
    > po coś. Może masz zamiar popełnić jakiś czyn karalny związany
    > z tą pornografią i chcesz sprawdzić, co ci za to grozi. Kto się tym
    > nie interesuje, to raczej mniejsza szansa, że coś kombinuje.

    Przykłądowo pisze pracę dyplomową na temat różnic w unormowaniach prawnych
    w tym zakresie w wielu krajach - i już zostaje pedofila :-)

  • 13. Data: 2014-05-28 18:42:07
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 28.05.2014 15:10, xantiros wrote:

    > pedofil.
    > nie do końca tak jest, ale przy odpowiedniej interpretacji wszystko jest
    > możliwe

    Ustawodawcy poszli po xuj-bandzie. Trudno jes zlapac pradziwego
    pedofila, to zajmiemy sie lapaniem kazdego potencjalnego pedofila.

    Od tej pory kazdy kto spojrzy na zdjecie rozebranej 17,5 latki to
    pedofil do ukarania.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 14. Data: 2014-05-28 18:45:29
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 28.05.2014 16:12, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w wiadomości

    > Przykłądowo pisze pracę dyplomową na temat różnic w unormowaniach
    > prawnych w tym zakresie w wielu krajach - i już zostaje pedofila :-)

    Sorry Robercie Pedofilu ;) Taka karma, takie prawo ;)

  • 15. Data: 2014-05-29 00:04:25
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2014-05-28 14:23, Malpy i Delfiny pisze:

    > Czy jak ktos rozsylajacy spam zachecajacy do wejscia na pornoserwis
    > wysle mi zdjecie, ktore zobacze w tresci maial to jestem pedofilem?

    Kup se najtańszy modem 3g, karte łoryndrz za pione, baton Lions za 99gr
    z kodem na 5 giga w Lidlu i możesz se ogladać co chcesz, nawet sexo
    infantilo i cie nie złapią żadne brygady tygrysa hue hue, tylko musisz
    se zmienić taryfe na Oranż łan bo tam najtaniej.

  • 16. Data: 2014-05-29 09:50:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 29 May 2014 00:04:25 +0200, DJ Abelson(R)<h...@s...org>
    wrote:
> [...]
    musisz
    > se zmienić taryfe na Oranż łan bo tam najtaniej.

    Tak, tak, już było kilku takich co im się wydawało, że inny modem i
    karta wystarczy a potem mieli łomotanie kolb 6:00 rano :)

    --
    Marek

  • 17. Data: 2014-05-29 10:00:35
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-29 09:50, Marek pisze:
    > 99gr
    > musisz
    >
    > Tak, tak, już było kilku takich co im się wydawało, że inny modem i
    > karta wystarczy a potem mieli łomotanie kolb 6:00 rano :)

    Idzie się ukryć przed namierzeniem i to bardzo łatwo, ale trza wiedzieć
    co się robi :D

  • 18. Data: 2014-05-29 10:00:36
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 29.05.2014 09:50, Marek wrote:
    > 99gr
    > musisz
    >
    > Tak, tak, już było kilku takich co im się wydawało, że inny modem i
    > karta wystarczy a potem mieli łomotanie kolb 6:00 rano :)

    Dokladnie, to jest xuj nie rozwiazanie.

    Bo glownie chodzi, ze niezamierzenie zobaczyc to czego nie powinienem
    wedle prawa. Wchodze na jakis portal czy bloga a tam foacia w
    niekoniecznie wulgarnej pozie, ale dosc rozebrane - i ja nie wiem, czy
    to nie jest 17-tka urobiona na 22-ke.

    Efekt znow bedzie taki, ze bedzie martwe prawo. Ale hak na kazdego
    obywatela.

  • 19. Data: 2014-05-29 10:05:44
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 29.05.2014 10:00, xantiros wrote:

    > Idzie się ukryć przed namierzeniem i to bardzo łatwo, ale trza wiedzieć
    > co się robi :D

    http://foto.recenzja.pl/Forum-album_cat-cat_id-5.htm

    rozpoznasz wszystkie ponizej 18? :)

  • 20. Data: 2014-05-29 10:21:39
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Marek napisał(a) :
> [...]
    > swojego dziecka sprawdzała w necie, jakie są możliwości wykrycia
    > zatrucia czadem i stawki odszkodowania jakie wypłacają ubezpieczalnie

    Zaczynamy w końcu stosować metodę z Kraju Wszechszczęśliwości.
    Bodajże do lat 50-tych nie było u Sowietów wydrukowanego Kodeksu
    Karnego, o czym pisał Sołżenicyn. Każdy usiłujący czegoś się
    dowiedzieć o przepisach KK był z miejsca podejrzany i wsadzany do
    łagru. Zgodnie z logiką opisaną teraz przez Marka.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600