    From: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.pregierz
    Subject: Re: porno - karanie za ogladanie
    Date: Wed, 28 May 2014 14:23:46 +0200

    On 28.05.2014 12:11, Marek wrote:

    > Użytkownik "Malpy i Delfiny" <h...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:lm2a5a$s0p$1@node1.news.atman.pl...
    >
    > No wiesz, już samo szukanie informacji związanych z tą pornografią
    > (chociażby ustaw) może oznaczać, że skoro się tym interesujesz, to
    > po coś.

    Tak, niewiedza jest blogoslawienstwem. Ale nie jest wytlumaczeniem.

    > Może masz zamiar popełnić jakiś czyn karalny związany
    > z tą pornografią i chcesz sprawdzić, co ci za to grozi. Kto się tym
    > nie interesuje, to raczej mniejsza szansa, że coś kombinuje.

    Raczej chcialbym uniknac przypadkowej kary. Bo teraz wystarczy
    przygotowac spreparowany webserwis i lapac leszczy za to, ze obejrzeli
    cos, co nie wiadomo jak ocenic.

    Bo czy erotyczne zdjecie mozna BEZ PATRZENIA (to dodatkowe utrudnienie)
    ocenic, czy modelka lub model ma 18 lat czy moze 17 lat i 3 miesiace?

    A co z nagimi zdjeciami dzieci jakie rodzice umieszczaja w sieci?

    Czy jak zobacze foto na fejsiku: 6 latke bez stanika to jestem pedofilem?

    Czy jak ktos rozsylajacy spam zachecajacy do wejscia na pornoserwis
    wysle mi zdjecie, ktore zobacze w tresci maial to jestem pedofilem?

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)