  • 151. Data: 2010-05-05 12:01:32
    Temat: Re: [pord] kolizja, jak się bronić
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:hrrm20$p90$1@news.onet.pl...

    > Nie - złamanie prawa w tym miejscu było przyczyną wielu wypadków (w tym
    > śmiertelnych) w tym miejscu. Jest wąska droga, nie ma zatoki, jest
    > podwójna ciągła, ponieważ w pobliżu są 2 dość ostre zakręty i nie widzisz
    > wyjeżdżających z naprzeciwka samochodów. Dodatkowo takich przystanków
    > mógłbym znaleźć wiele w innych miejscach. Dość powszechne - wraz z
    > podwójną ciągłą...

    Może ktoś, kto ma dostęp do LEX-a poszuka, bo ja w domu nie mam,. Jest
    gdzieś rozporządzenie to normujące. Tak ustawiać przystanków zdajesię nie
    wolno.

  • 152. Data: 2010-05-05 12:02:58
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-05-05 12:19, Użytkownik szerszen napisał:

    > oczywiscie nie

    > a ty wiesz z cala pewnoscia ze bylo odwrotnie?

    Nie wiem, ale przynajmniej nie robie tego co ty czyli nie pisze
    swoich teorii jako fakty jednocześnie teorie rozmówcy
    podsumowując stwierdzeniem: "a to juz twoja interpretacja".
    Dorośnij może jednak.

    Pozdrawiam

  • 153. Data: 2010-05-05 12:05:47
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 5 May 2010 13:58:51 +0200, szerszen napisał(a):

    > rownie dobrze mozesz napisac, ze zawracajac nie skrecasz w lewo

    Bo nie skręcam w lewo :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 154. Data: 2010-05-05 12:05:53
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-05 13:45, Robert Tomasik pisze:
    > Jeśli ktoś na linii ciągłej wymyślił przystanek autobusowy bez zatoki,
    > to jest to nieprawidłowe i powinno się powiadomić o tym zarząd drogi, by
    > to zmienili.

    No to teraz wymyśliłeś :D Pół śląska by trzeba było zlikwidować. Takie
    przystanki to u nas norma.

    > Tam powinna być zatoczka i autobus powinien w niej się
    > znajdować. Inaczej mamy sytuację, w któej wymusza się na kierujących
    > łamanie prawa.

    Dlaczego? Czekam grzecznie za autobusem, bo nie ma warunków do omijania.
    Za chwilkę autobus odjedzie. Chwilowo jestem unieruchomiony, tak jak w
    korku czy tak jak na czerwonym świetle.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 155. Data: 2010-05-05 12:10:01
    Temat: Re: [pord] kolizja, jak sie bronia
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-05 13:53, Gray pisze:
    > Moim zdaniem to b?dzie nadal zmiana kierunku jazdy.

    Dlaczego? jedziesz dalej w tym samym kierunku.

    ATPO: Ustaw kodowanie, bo strasznie śmiecisz tym paściatym Outlookiem.
    Tematu się chyba nie da naprawić w OE, ale przynajmniej napraw treść.
    http://www.grzegorz.net/oe/config.php

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 156. Data: 2010-05-05 12:12:25
    Temat: Re: [pord] kolizja, jak sie broniae
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-05 13:54, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:hrrigj$fh8$2@news.onet.pl...
    > Mylisz pojęcia z fizyki z pojęciami z dziedziny przeprisów ruchu
    > drogowego.

    Ja? Przecie właśnie mówię, że zmiana pasa ruchu to nie zmiana kierunku
    jazdy.

    > Na zakręcie z punktu widzenia fizyki pojazd też zmienia
    > kierunek jazdy, a przecież nie sygnalizujesz tego kierunkowskazem - mam
    > nadzieję.

    No więc właśnie. O tym samym pisałem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 157. Data: 2010-05-05 12:13:10
    Od: "Gray" <n...@a...com>

    > Użytkownik "Gray" <n...@a...com> napisał w wiadomości grup

    > nie, pierwszy oddzial 4 jest w rozdziale 3, ale ty o tym doskonale wiesz,
    > tylko dalej sie bezsensownie czepiasz

    No to może Ci chodzi o art.22 wyraźnie rozgraniczający manewr zmiany pasa od
    zmiany kierunku. I ani słowa o "torze". Przybliż coś...

    Art. 22.

    1. Kierujący pojazdem może zmienić kierunek jazdy LUB zajmowany pas ruchu
    tylko z zachowaniem szczególnej ostrożności.

    Pzdr.
    --
    Gray

  • 158. Data: 2010-05-05 12:20:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Bo nie skręcam w lewo :)

    teraz juz wszystko jasne

  • 159. Data: 2010-05-05 12:23:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie wiem, ale przynajmniej nie robie tego co ty czyli nie pisze
    > swoich teorii jako fakty jednocześnie teorie rozmówcy
    > podsumowując stwierdzeniem: "a to juz twoja interpretacja".
    > Dorośnij może jednak.

    replay

    robisz wlasnie to o czym piszesz, przy czym ja juz kilka razy w
    tym temacie zaznaczylem, ze pewnosci nie mam, tylko sklaniam sie ku
    przedstawianej przezemnie tezie, na podstawie przepisow i uszkodzen
    opisanych w pierwszym poscie

  • 160. Data: 2010-05-05 12:57:24
    Od: "Gray" <n...@a...com>

    > Dlaczego? jedziesz dalej w tym samym kierunku.

    W tym kontekście oczywiście będzie to zmiana pasa, nie kierunku.
    Zrozumiałem, że mówimy o sytuacji z wątku...

    > ATPO: Ustaw kodowanie, bo strasznie śmiecisz tym paściatym Outlookiem.
    > Tematu się chyba nie da naprawić w OE, ale przynajmniej napraw treść.
    > http://www.grzegorz.net/oe/config.php

    Stona kodowa była ok. Kodowanie wyłączyłem. Dzięki

    Pzdr.
    --
    Gray