  • 21. Data: 2006-01-27 21:24:04
    Temat: Re: porada prawna - wyludzanie pieniedzy!!!!
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    kam wrote:
    >> Kłania się kodeks cywilny
    >
    > kłania, art.735 kc w zw. z art.750 kc

    A jaka to usługa została wykonana?

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 22. Data: 2006-01-27 21:56:19
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > kłania, art.735 kc w zw. z art.750 kc
    >
    > KG

    Tylko, że nie przyjeto żadnego zlecenia, a do tego odnosi się ten przepis.

    Tomek

  • 23. Data: 2006-01-27 22:39:32
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Jan 2006 22:24:04 +0100, Paweł Sakowski napisał(a):

    > A jaka to usługa została wykonana?

    Popieram Twoje stanowisko. Nie ma w tym wypadku mowy o zleceniu. Nie można
    domniemywać umowy zlecenia, na podstawie tego, że adwokat dostanie od kogoś
    dokumenty. W powyższej sprawie, jak ktoś trafnie zauważył prawnik i tak
    odda dokumentację sprawy, bo inaczej naraziłby się na odpowiedzialność
    deliktową. Nie sądze by zdecydował się na dochodzenie wynagrodzenia sądowo,
    bo sprawa nie musi być rozstrzygnięta po jego myśli. Zgadzam się jednak, że
    jest to kontrowersyjna kwestia.

  • 24. Data: 2006-01-28 01:50:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    trojden wrote:

    > W razie sporu o zapłatę ciężar dowodu ciążyć będzie na tej prawniczce - to
    > ona będzie musiała udowodnić że coś się jej należy. Nie odwrotnie.

    No to przecież już powiedziałem.
    Nikt nie ma dowodu.
    W sądzie ona powie swoje, on powie swoje i jak myślisz, kto będzie
    bardziej "prawdopodobny".
    Nie gdybajmy, bo to nie ma sensu.

  • 25. Data: 2006-01-28 06:55:54
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Cala sprawa jakos skojarzyla mi sie z filmem "Dlug". Tam tez sie jakos
    tak dziwnie zaczelo.

    pozdrawiam

  • 26. Data: 2006-01-28 09:02:21
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Paweł Sakowski napisał(a):
    > A jaka to usługa została wykonana?

    może i macie rację, jeśli opis jest prawdziwy, to umowy jeszcze nie było

    KG

  • 27. Data: 2006-01-28 14:15:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > Ma jego dokumenty, wystarczający dowód na to, że cos jej jednak zlecił.

    Albo planował zlecić.

    > Na pewno nie była to umowa na przechowanie.

    Skąd wiesz?

  • 28. Data: 2006-01-28 16:49:49
    Od: Pawel Marcisz <m...@o...pl>

    trojden napisał(a):

    > Wg mnie chodzi tu o artykuły KC traktujące o umowie i sposobie jej zawarcia.
    > Z opisu sprawy widać że do żadnej umowy nie doszło więc brak jest podstaw do
    > jakichkolwiek roszczeń

    Jasne, że w przedstawionym kazusie nie ma żadnej umowy i podstaw do
    roszczeń. Tyle że owa prawniczka najwyraźniej kwestionuje ów stan faktyczny.
    W związku z tym, tak jak pisze Witek, problemem jest, kto czego może
    dowieść. Prawniczka z dokumentami IMO dowiodłaby, że coś tam jej jednak
    zleceno, w związku z tym należy jej się zapłata.

    Paweł Marcisz

  • 29. Data: 2006-01-28 17:38:12
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Pawel Marcisz wrote:
    > Prawniczka z dokumentami IMO dowiodłaby, że coś tam jej
    > jednak zleceno, w związku z tym należy jej się zapłata.

    Jeszcze raz spytam: jaką to usługę dla pytającego wyświadczył Twoim zdaniem
    prawnik?

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 30. Data: 2006-01-28 18:02:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Paweł Sakowski wrote:

    > Jeszcze raz spytam: jaką to usługę dla pytającego wyświadczył Twoim zdaniem
    > prawnik?

    Niech ci będzie, że żadnej.
    Problem tylko w tym kto tu komu uwierzy w sądzie.
    Gościowi, który zaniósł prawniczce dokumenty "na przechowanie", czy
    prawniczce, która powie, że gości zlecił jej analizę dokumentów.
    I na dowód przyniesie dokumenty.
    Sorry. Ale sprawa z góry jest przegrana.