  • 1. Data: 2006-01-27 11:28:31
    Temat: skarga o wznowienie postepowania
    Od: Riat<r...@n...pl>

    Witam!
    Jak to jest z terminem uprawniającym do wniesienia tej skargi o wznowienie
    postepowania po ostatecznym wyroku bez prawa do apelacji?
    Czy jest to termin zawity?
    Wyrok zapadł 14 listopada.
    Pytam bo zastanawiam się jakie są szanse na "przejechanie do 2-go marca gdy
    wejdą nowe przepisy o opłatach, w tym przypadku znacznie niższe niż teraz!
    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-01-27 15:35:13
    Temat: Re: skarga o wznowienie postepowania
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Jan 2006 11:28:31 +0000 (UTC), Riat napisał(a):

> [...]
    > wejdą nowe przepisy o opłatach, w tym przypadku znacznie niższe niż teraz!

    Terminu do wniesienia skargi nie można przywrócić.

  • 3. Data: 2006-01-27 19:57:19
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Riat napisał(a):
    > Jak to jest z terminem uprawniającym do wniesienia tej skargi o wznowienie
    > postepowania po ostatecznym wyroku bez prawa do apelacji?

    jakim wyroku? w jakiej sprawie? z jakiej przyczyny chcesz wznowić?

    KG

  • 4. Data: 2006-01-27 22:00:48
    Od: Riat<r...@n...pl>

    > jakim wyroku? w jakiej sprawie? z jakiej przyczyny chcesz wznowić?
    >
    > KG

    Dzięki za zainteresowanie!
    Jest tak:
    sprawa cywilna
    wyrok ostateczny w apelacyjnym 14 listopada 2005r
    Wyrok mi się nie podoba bo moim zdaniem (z uzasadnienia) sąd wykazał
    stronniczość
    W trakcie procesu był taki wątek, że w wyniku występku karnego pozwanego (ja
    to powód) sprawa poszła nie tak jak miała. Sąd zbagatelizował ten wątek i wyrok
    jest jaki jest (to ta stronniczość)
    Ten wątek karny to wystepek ścigany z powództwa strony z krótkim terminem do
    podjęcia. Tak krótkim, że gdy główna sprawa cywilna została wniesiona termin do
    podjęcia karnej minął!
    To jest to na czym chcę oprzeć skargę o wznowienie.
    To tyle
    Gdyby przyjąć trzy miesiące od wyroku to byłoby to do 14 lutego br
    Chcę przetrwać do 2-go marca bo koszta spadają o jakby nie było 3%
    Przy wysokiej wps to zawsze jest coś!
    pozdrawiam
    riat
    PS
    Jak coś niejasne to chętnie doprecyzuję!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2006-01-29 09:12:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Riat napisał(a):

    > To jest to na czym chcę oprzeć skargę o wznowienie.

    A mógłbyś umiejscowić to w konkretnym przepisie kpc? Bo nie za bardzo
    rozumiem o jaką podstawę chodzi.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"