  • 1. Data: 2003-12-12 16:15:23
    Temat: ponowne zameldowanie meza
    Od: "Dominik Tomczak" <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Trzy lata temu wymeldowalam z mieszkania meza, ktory nie mieszkal wtedy
    ze mna juz od 5 lat. W ostatnich dniach zmarla moja mama, ktora byla glownym
    lokatorem komunalnego miszkania, w ktorym mieszkamy. Teraz chce przepisac to
    mieszkanie na siebie. W biurze meldunkowym dostalam informacje, ze musze z
    powrotem zemeldowac meza w tym mieszkaniu. Nie mam rozwodu ani separacji.
    Obecnie miedzy mna a mezem toczy sie sprawa o rozdzielnosc majatkowa. Czy
    biuro meldunkowe moze zameldowac meza do naszego mieszkania wbrew mojej
    woli? Czy moze nie zgodzic sie na przepisanie mieszkania na mnie, gdy nie
    zamelduje meza?

    Dziekuje za odpowiedz.

    Bogumila

  • 2. Data: 2003-12-12 16:29:54
    Temat: Re: ponowne zameldowanie meza
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Dominik Tomczak" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:brcplt$33i$1@nemesis.news.tpi.pl

    Sądzisz iż swoją nachalnością zdopingujesz
    kogoś do odpowiedzi? Wczoraj o to zapytałaś
    więc wypada teraz grzecznie czekać.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "...kiedy przyjdą do Ciebie nocą i kolbami w drzwi załomocą."