  • 1. Data: 2003-12-12 13:31:08
    Temat: PZU - NNW
    Od: "Pawel" <m...@w...pl>

    Jestem ubiezpieczony w Pzu
    3 miesiace temu uleglem wypadkowi. Zadazylo mi sie to podczas zawodow
    sportowych (jestem amatorem i zawody tez byly dla amatorow)
    Mam dwa pytania:
    1. czy powinienem mowic/pisac o tym ze wypadek mial miejsce podczas zawodow
    czy lepeiej to przemilczec, bo jesli sie wygadam to nie otrzymam pieniedzy
    od pzu.
    2. z tego co wiem to po wypelnienieu formularza "następstw nieszczęśliwych
    wypadków" powininem pojsc z nim do lekarza, ktory mnie leczyl. Jego zadanim
    bedzie potwierdzenie tego co napisalem w formularzu. Slyszalem, ze za ta
    usluge trzeba zaplacic. Co to oznacza. Czy to bedzie prywatna
    wizyta(leczylem sie w panstwowy szpitalu)? Czy jest jakis przepis ktory
    okresla wysokosc tez zaplaty. Czy tez jest to lapowka?

  • 2. Data: 2003-12-12 18:02:43
    Temat: Re: PZU - NNW
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Dec 2003, Pawel wrote:
    [...]
    >+ 1. czy powinienem mowic/pisac o tym ze wypadek mial miejsce podczas zawodow
    >+ czy lepeiej to przemilczec, bo jesli sie wygadam to nie otrzymam pieniedzy
    >+ od pzu.

    Co prawda nie wiem, ale mi się wydaje że jeśli ci się wydaje
    iż nie powinieneś powiedzieć prawdy - to narażasz się nie tylko
    na zwrot odszkodowania, ale również proces o wyłudzenie.

    pozdrowienia, Gotfryd