  • 11. Data: 2009-08-01 11:42:54
    Temat: Re: pomówienia a fakty
    Od: Arek <a...@e...net>

    DzikBagienny pisze:
    > mam wezwanie na posiedzenie pojednawcze.
    > O fakcie ze byla dziwka poinformowalem jej obecnego faceta i jego
    > siostre, czyli osoby bezposrednio zainteresowane ;)
    > To zadne pomawianie publiczne

    Raczej żadne.
    Ale wyrok i tak zarobisz. :)

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 12. Data: 2009-08-01 12:13:46
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "DzikBagienny" <nie_m@m_maila.com> napisał w wiadomości

    > O fakcie ze byla dziwka poinformowalem jej obecnego faceta i jego siostre,
    > czyli osoby bezposrednio zainteresowane ;)

    A - ze tak powiem - dlaczego to zrobiles?
    Co Cie to, do jasnej cholery, obchodzi, jak ktos zarabia na zycie?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2009-08-01 12:13:55
    Od: DzikBagienny <nie_m@m_maila.com>

    Arek pisze:

    > Raczej żadne.
    > Ale wyrok i tak zarobisz. :)
    >
    > Arek

    za co? za powiedzenie prawdy?

  • 14. Data: 2009-08-01 12:15:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    DzikBagienny pisze:
    > za co? za powiedzenie prawdy?

    Taka karma .

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 15. Data: 2009-08-01 12:25:37
    Od: DzikBagienny <nie_m@m_maila.com>

    SDD pisze:

    > A - ze tak powiem - dlaczego to zrobiles?
    > Co Cie to, do jasnej cholery, obchodzi, jak ktos zarabia na zycie?
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    to juz moja prywatna sprawa dlaczego to zrobilem. Dizewczyna zaszla mi
    za skore i chcialem się odkuc. Bardzo latwo moge udowodnic ze mowilem
    prawde, a jak wiadomo - za mowienie prawdy nie mozna karać...
    Zreszta powiedzialem to tylko 2 osobom - samym zainteresowanym.

  • 16. Data: 2009-08-01 12:43:44
    Od: kuba <j...@g...com>

    DzikBagienny pisze:

> [...]
    > prawde, a jak wiadomo - za mowienie prawdy nie mozna karać...
    > Zreszta powiedzialem to tylko 2 osobom - samym zainteresowanym.

    Wyżej napisałeś, że powiedziałeś o tym "jej kolesiowi i jego kilku
    znajomym".

    --
    kuba

  • 17. Data: 2009-08-01 12:52:10
    Od: DzikBagienny <nie_m@m_maila.com>

    kuba pisze:

    > Wyżej napisałeś, że powiedziałeś o tym "jej kolesiowi i jego kilku
    > znajomym".

    Powiedzialem kolesiowi i jego siostrze. Nikomu innemu

  • 18. Data: 2009-08-01 13:31:34
    Od: kuba <j...@g...com>

    DzikBagienny pisze:

    > Powiedzialem kolesiowi i jego siostrze. Nikomu innemu

    To lepiej nikomu już nie mów i przed sądem argumentuj, że zarzut był
    uczyniony niepublicznie. Do tego lepiej przygotuj sobie mocne dowody, że
    naprawdę się puszcza za pieniądze.

    --
    kuba

  • 19. Data: 2009-08-01 14:07:56
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > to juz moja prywatna sprawa dlaczego to zrobilem. Dizewczyna zaszla mi za
    > skore i chcialem się odkuc.

    Jeśli nie gej i plotkarz, to na bank impotent ;)) I ona to odkryła !

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 20. Data: 2009-08-01 16:27:38
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    kuba napisał(a) :
    > Dobrze. Abstrahując od aktualnych definicji słownikowych, w języku
    > prawnym i prawniczym pomawiać można i prawdziwie, i fałszywie.
    > Pomówienie fałszywe nazywa się oszczerstwem. W poprzednim KK (albo tym z
    > 1932) były to stypizowane przestępstwa zaczynające się od "kto
    > pomawia..." i "kto fałszywie pomawia...".

    Chyba nie o to chodziło ustawodawcy. To byłyby jakieś jaja, nie
    prawo. Nie można by powiedzieć, że w przeszłości X popełnił jakiś
    zły czyn? Niekoniecznie niezgodny z prawem. Ale w powszechnym
    odczuciu społecznym czyn negatywny. Nawet mając to nagrane na
    filmie? To jakieś kolesiostwo by było, nie interpretacja prawa :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E