eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › pomocy- serwis notebooka
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2006-11-07 13:03:27
    Temat: Re: pomocy- serwis notebooka
    Od: arekmx <a...@g...pl>

    Przemyslaw Osmanski wrote:

    > Dwie kreski pionowe nie zrobia sie same z siebie. IMHO to faktycznie
    > wyglada na uszkodzenie mechaniczne. Niemniej zeby byc pewnym nalezaloby
    > to sprawdzic wiec nie wyrokuje w tej sprawie.

    I słusznie bo u mnie takie paski właśnie się wzieły z kosmosu :-) Pewnego
    dnia po prostu się ujawniły. Prawdopodobnie coś nie stykało bo przy
    ściśnięciu obudowy LCD na dole tuż pod paskami... paski znikały.


    Serwis maxdaty naprawił usterkę (zdaje się wymiana LCD) bez problemu ale
    trwało to _2_ miesiące. Nie polecam tym samym sprzętu maxdaty choćby przez
    ich serwis...

    > pozdrawiam,
    > Przemek O.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl


  • 12. Data: 2006-11-07 15:25:10
    Temat: Re: pomocy- serwis notebooka
    Od: " " <l...@g...pl>

    arekmx <a...@g...pl> napisał(a):

    >> Serwis maxdaty naprawił usterkę (zdaje się wymiana LCD) bez problemu ale
    > trwało to _2_ miesiące. Nie polecam tym samym sprzętu maxdaty choćby przez
    > ich serwis...

    hej, no to miales szczescie mi wmawiaja uszkodzenie mechaniczne,co nie jest
    prawda i odmowili naprawy z gwarancji, odwoluje sie dalej ...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 13. Data: 2006-11-08 12:09:12
    Temat: Re: pomocy- serwis notebooka
    Od: "Piotr M" <a...@w...pl>

    hmmmm.....

    Naprawdę szczerze współczuję Ci całego zamieszania, ale najlepiej jest
    załatwic sprawę korzystając z doświadczenia innych. Oto kilka sposobów:

    Alebo trza ładnie poskamleć: " jestem biedną studentką a laptopa dostałam od
    chorej babci....", "musze napisać pracę do piątku bo jak nie to mnie
    wyleją....", "Panowie, wierzę , że umiecie załatwic naprawdę WSZYSTKO",
    "znajomy polecił mi Was, bo jesteście cudowni"....


    Albo podstępem:
    "załatwcie to szybko a każdy dostanie po stówie do kieszeni" (przypadkiem
    wszytsko nagrać i pokazać właścicielowi serwisu lub skarbówce jak to się
    zarabia na lewo)....

    Albo półprawdą : dajesz laptopa martwego (np nieudany upgread biosu -
    załatwia ekran tak by świecił czarnym kolorem) a przy odbiorze w żywe oczy
    mówisz : Matryca była ok -coście zrobili???!!!!!

    Albo metodą na krzykacza:
    "spotkamy sie w Sądzie!!!" , "Krętacze i partacze", "ukradliście mi dane z
    dysku" , baterię mi uszkodziliście (najlepsza metoda na zapalniczkę),
    (naturalnie całe przedstawienie robisz w salonie sprzedarzy, BOK-u i
    najważniejsze - musi być dużo ludzi).

    No i metodę na krzykacza możesz wypróbować w miejscu gdzie kupiłaś laptopa -
    to przecież przez sprzedawcę możesz reklamować sprzęt a jemu zalezy na
    sprzedaniu kolejnych - dobry moment przed świetami.



    Osobiście preferuję metodę skamlenia - najskuteczniejsza gdy tembr głosu
    jest błagalny bez zabarwienia rozkazująco - roszczeniowego.
    Podstęp - stosujemy w ostatecznosci, a krzykacz po nieudanym skamleniu.

    A tak wogóle to powodzenia:-)



    Użytkownik " luna" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:eipmar$j3h$1@inews.gazeta.pl...
    > nakazałam im odesłac laptopa, za dwa dni bede miała oficjalna stanowisko
    > kierownika (oczywiście odmowne). Zanim napisze do producenta pojde po
    opinie
    > do innego serwisanta. Mam nagrane to jak kierownik stwierdza ze nie ma
    > uszkodzen z zewnatrz.Ale sprawa bedzie trudna do wygrania :( Jeszcze
    > powiedzcie mi jaki krok podjac jak producent odmowi naprawy? Czy jak pozwe
    > ich przed sad konsumencki to z jakimi kosztami musze sie liczyc?
    > I jakich argumentow uzyc do producenta ,zeby nie straszyc go roznymi
    > instytucjami ale chcialabym napisac ze w razie jego odmowy podejme dalsze
    > kroki prawne.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    http://www.gazeta.pl/usenet/


strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1