  • 1. Data: 2006-11-06 10:29:38
    Temat: zwrot towaru zakupionego przez internet (allegro)
    Od: superatm <s...@n...pl>

    Niestety moja uśpiona czujność przegrała z nieuczciwym sprzedającym na
    allegro i dostałem towar - radio samochodowe, które nie działało i do
    tego było ewidentnie używane, mimo, że nie zostało to opisane na aukcji.
    Sprzedający zawarł informację, że towar jest przeceniony i nie jest
    sprzedawany w oryginalnym opakowaniu i nic poza tym.

    Czy mogę zwrócić w ciągu 10 dni (a może 3 miesięcy, bo nie została
    umieszczona informacja o możliwym zwrocie) w tym przypadku?
    Na co sie powołać, jakim sądem ew. pogrozić? jakaś podstawa prawna?

    z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2006-11-06 10:30:20
    Od: superatm <s...@n...pl>

    superatm napisał(a):
> [...]
    > umieszczona informacja o możliwym zwrocie) w tym przypadku?
    > Na co sie powołać, jakim sądem ew. pogrozić? jakaś podstawa prawna?

    aha - mam gwarancję, ale raczej wolałbym już oddać to radio i kupić
    normalnie w sklepie.