  • 1. Data: 2006-11-06 09:54:06
    Temat: Zamieszczenie wlasnej pracy w Wikipedii
    Od: "mo" <m...@o...pl>

    Planuję opracować nowe hasło w Wikipedii dotyczące pewnej rzadkiej techniki
    fotograficznej i chcę jako przykład zamieścić swoją pracę. Czy wolno mi to
    zrobić?
    Ale... praca ta jest już na innej stronie (nie mojej), bo ją nieodpłatnie
    przesłałem właścicielowi strony do zamieszczenia. Jest tam moje nazwisko
    jako autora pracy. Nie mam pojęcia o prawach autorskich, licencjach itp...
    mo

  • 2. Data: 2006-11-06 12:54:42
    Temat: Re: Zamieszczenie wlasnej pracy w Wikipedii
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 6 Nov 2006 10:54:06 +0100, mo napisał(a):

> [...]
    > jako autora pracy. Nie mam pojęcia o prawach autorskich, licencjach itp...

    Jeśli nie udzieliłeś im licencji wyłącznej to możesz nadal dysponować
    swoimi zdjęciami. Nie wolno by Ci było tylko gdybyś przeniósł na tego
    właściciela swoje autorskie prawa majątkowe. Ze sposobu pytania wnioskuję
    że takiej umowy nie było...
    Przy okazji w googlach znalazłem coś takiego - może to coś Ci wyjaśni
    więcej (nie czytałem więc nie jestem pewien czy nie ma tam bzdur,
    ale raczej nie powinno)
    http://www.fotoinfo.pl/prawo02.htm

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 3. Data: 2006-11-06 14:18:45
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 6 Nov 2006 10:54:06 +0100, "mo" <m...@o...pl> wrote:

    >Planuję opracować nowe hasło w Wikipedii dotyczące pewnej rzadkiej techniki
    >fotograficznej i chcę jako przykład zamieścić swoją pracę.

    >Nie mam pojęcia o prawach autorskich, licencjach itp...
    Wykonujesz prace (utwory) o charakterze tworczym. Czas najwyzszy
    zapoznac sie z prawem o ktorym nie masz pojecia. Poszukaj stosownej
    ustawy.

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl