  • 1. Data: 2003-08-17 17:32:56
    Temat: pomocy:przekształcenie lokalu spółdz. w prawo odrębnej własności
    Od: "morfaren" <m...@w...pl>

    posiadam w kredycie mieszkanie własnościowe spółdzielcze ,spółdzielnia
    wręczyła mi pismo zawiadamiające iż zgodnie z art.43 ust 3 z dn 15.12.2000r
    w sprawie określenia odrębnej własności lokali itd.
    Bardzo proszę o wytłumaczenie jak krowie na granicy , o co chodzi i czy coś
    tracę lub zyskuję , ustawę czytałem lecz ten jjęzyk jest dla mnie nie
    zrozumiały .
    dziękuje serdecznie