  • 1. Data: 2002-04-18 11:14:11
    Temat: pomocy!!!
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    W tamtym roku moj znajomy mial dlug w banku (i kredyt odnawialny), poniewaz
    nie mogl dlugu splacic od razu podpisal umowe ugodowa z bankiem w krorej
    jestem poreczycielem (podpisalam weksel in blanko), sęk w tym ze moj znajomy
    uchyla sie od splacania dlugu, (a odsetki rosnal) co jakis czas amienia
    mieszkania i telefon. Stracil prace teraz ma nowa i nawet nie powiadomil
    banku! Bank nic nie robi (co mnie nie dziwi), tylko wydzwania do mnie czy
    wiem gdzie jest i czy zamierza sie pojawic w banku aby cos z tym zrobic?!

    Pewnie nie moge sie z tego wyplatac ... pytanie czy podpisanie weksli przez
    mego znajomego byloby rozwiazaniem z tej sytuacji ???
    Prosze o wszelka pomoc! To pilne!

    Oliwia