  • 1. Data: 2002-04-18 11:33:12
    Temat: Leki z USA, czy można?
    Od: "alexander" <a...@p...onet.pl>

    Witam!

    Chcialem sobie zamowic wysylkowo (np. z amazon.com) kilka opakowan tabletek
    dzialajacych profilaktycznie na chorobe zwyrodnieniowa stawow. Znam dokladny
    sklad przeparatu, a jak sie okazuje w Stanach jest on w wolnej sprzedazy (w
    Polsce wogole w zasadzie niedostepny). Ale w zwiwazku z licznymi
    komentarzami na stronach amerykanskich slepow wywylkowych np. iherb.com mam
    pytanie:
    Czy polskie prawo zabrania/precyzuje sprowadzania okreslonych
    preparatow/ilosci w takim wlasnie prywatnym imporcie?! Bo ryzyko jest takie
    ze zaplace kilkset dolarow, a prepraty zawroci urzad celny spowrotem do USA,
    no i przepadna mi pieniazki :((

    Jakiego aktu prawnego szukac?

    Pozdrawiam!
    Aleksander

  • 2. Data: 2002-04-18 19:22:54
    Temat: Re: Leki z USA, czy można?
    Od: "erchejms" <e...@p...onet.pl>

    chyba wiem o ktorym leku mowisz
    mozesz go kupic na dworcu warszawa centralna
    jakos go sobie sprowadzaja

  • 3. Data: 2002-04-18 21:17:46
    Temat: Odp: Leki z USA, czy można?
    Od: "alexander" <a...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik "erchejms" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > chyba wiem o ktorym leku mowisz
    > mozesz go kupic na dworcu warszawa centralna
    > jakos go sobie sprowadzaja

    W tej aptece na pietrze? W sumie to takie same sa koszty wysylki z USA, jak
    podrozy Intercity przez caly kraj.
    Jak cena w tej Aptece?

    Pozdrawiam!
    Aleksander

  • 4. Data: 2002-04-19 17:49:54
    Od: "erchejms" <e...@p...onet.pl>

    nie mam pojecia
    ciotka ma problemy z stawami
    kiedys mnie prosila abym jej to z stanuf przywozil - teraz tam kupuje