  • 1. Data: 2006-01-16 15:35:42
    Temat: czynsz
    Od: "gosia" <m...@m...pl>

    Witam, jestem właścicielką mieszkania własnościowego-spółdzielczego. W
    naszym bloku mieszka pani która notorycznie gra na pianinie. Trzy krotne
    wizytu u niej i cztero krotne w spółdzieni nie przyniosły skutku.
    Spółdzielnia nakazała jej tylko aby grała od 10-19( wg. ichniejszego
    rególaminu) do czego ona sie nie stosuje. Ostatnio wezwałam nawet policje
    gdyż grała po 22. To że była nieprzyjemna dla nich oraz nie chciała sie
    wylegitymować to juz pozostawiam policji. Wobec powyższego mam pytanie czy
    mogę od spółdzielni rządać obniżenia czynszu? Czy jest na to jakis przepis?
    Z góry dziękuje za odpowiedzi.
    M.S

  • 2. Data: 2006-01-16 15:39:22
    Temat: Re: czynsz
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    gosia napisał(a):
> [...]
    > mogę od spółdzielni rządać obniżenia czynszu? Czy jest na to jakis przepis?

    Nie bardzo, bo nie płacisz spółdzielni czynszu, czyli opłaty za najem
    mieszkania. A to co płacisz, to koszty eksploatacji.

    KG

  • 3. Data: 2006-01-16 17:53:27
    Od: "gosia" <m...@m...pl>

    A może jest jakis sposób aby spółdzielnia egzekwowała swój regulamin? Bo co
    jeszcze moge zrobic aby wkońcu mieć spokój?
    M.S

  • 4. Data: 2006-01-16 19:27:56
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik gosia napisał:
    > A może jest jakis sposób aby spółdzielnia egzekwowała swój regulamin? Bo co
    > jeszcze moge zrobic aby wkońcu mieć spokój?
    > M.S
    > Użytkownik "kam" <#k...@w...pl#> napisał w wiadomości

    tak jak w dniu swira :) idziesz do pracy/szkoly to nastawiasz szopena na
    full

  • 5. Data: 2006-01-16 19:45:24
    Od: "gosia" <m...@m...pl>

    nie da rady, ona sie uczy i wraca mniej wiecej w tych samych godzinach do
    domu co my :-(

  • 6. Data: 2006-01-17 06:21:01
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    gosia wrote:
    > A może jest jakis sposób aby spółdzielnia egzekwowała swój regulamin? Bo co
    > jeszcze moge zrobic aby wkońcu mieć spokój?

    Wzywać policję za każdym razem jak gra mniej więcej po 20.
    Po paru razach oddać sprawę do sądu za zakłócanie porządku.
    Jak parę razy powłóczy się po sądach, to może jej się znudzi.